sâmbătă, 5 aprilie 2014

IN interpretarea ROMANiei , NATO este o NOTIUNE c-un inceput plin de sacrificii militare si cu UN SFARSIT POLITIC MAFIOT pe care ni-l dorim cu totii!




Despre “statul de drept” in Romania

domnilor,

Desi unii dintre noi , au prostul obicei de a se fotografia langa'' politicieni'' mafioti de'' prim rang''- pozitie ce n-a visat neam de neamul lor, sprijiniti la vot de celebra galeata cu zahar, ulei si r...t, habar neavand despre consistenta consecintelor unui stat esuat cum este Romania, CEI ramasi verticali si evident in opozitie cu astfel de apucaturi necontrolate, avem ca intotdeauna o pozitie transanta si fara echivoc! Cu sau fara ingaduinta cuiva, transam in cateva cuvinte , ce este''statul de drept'' din Romania, statul MAFIOT care ne-a furat si continua sa ne fure, pentru a duce in bugetul partidelor politice , bani publici pentru suprvietuirea lor, a acolitilor lor si a intereselor de grup mafiot organizat! Armata din pacate, dezmembrata si fara educatia patriotica de neam si pamantul stramosesc, indragostita si legata cu sange de alte taramuri straine, da bine la politic si ce sa vezi...;
Veselie mare in tara, discursuri sampanii, talkshow-uri la tv, ca de, Romania este de 10 ani in NATO.
Desi , veselia la o adica nu-si avea rostul daca ne gandim la ce se coace pe langa granitele Romaniei la Est.  Dar ce este drept,  suntem de 10 ani in NATO.  Stim ca s-a muncit mult pentru acest obiectiv si mai stim ca noi militarii am pus umarul cu tarie la cresterea credibilitatii tarii pe toate planurile, nu numai din punct de vedere militar, si am acceptat sacrificii majore in timp scurt  (reforma armatei) pentru ca tara sa devina membra a Aliantei. 
In timpul acela (10-15ani in urma), la fel ca si acum, multi politicieni impaiati,  infierau acest obiectiv major, spuneau tampenii (vezi  Blanculescu), subestimau ceea ce sta la baza acestei aliante militare.In fapt, la vremea aceea judecand despre cum suntem acum, Blanculescu avea dreptate!
Imi  amintesc  faptul ca intre criteriile politico-militare de prima marime de acces in NATO, pe timpul indeplinirii MAP (Membership Action Plan) se punea accent major pe  respectarea  principiilor   statului de drept  (the rule of law) in Romania (adica instituirea domniei atotcuprinzatoare a legii ) asa cum cereau partenerii nostri din NATO.  Asa ca am lucrat cot la cot cu consilierii SUA, cu cei britanici si germani  atat in MApN cat si in SMG si am colaborat cu toate misiunile militare la NATO pentru a realiza dupa cele mai moderne principii o reforma eficienta a armatei, o bugetare, organizare si inzestrare temeinica, in consens cu statutul de membru al Aliantei.
S-a promis NATO ca Romania va aloca 2,38 % din PIB annual pentru aparare, s-a promis continuarea reformei armatei, instituirea piramidei cadrelor militare (ca sa nu avem mai multi generali si colonei decat plutonieri), s-au stabilit limite de varsta in grad (ca sa nu vedem aberatii imbecile ca astazi de genul trecerii in rezerva la 65 de ani), s-au stabilit  criterii de competenta pentru avansarea in grade si functii pe principiile meritocratiei (nu pe cele de nasi, fini, cumetri si cumnati), s-a promis NATO ca Romania nu-si va bate joc de rezervistii ei (si impreuna cu echipa SUA s-a lucrat la pachetul legislativ prin care potrivit L 164 din 2001 se stabileau conditiile de pensionare, drepturile la pensie de serviciu ale personalului disponibilizat, dreptul la munca fara restrictie, in toate domeniile dupa pensionare, cursuri de reconversie profesionala pentru disponibilizati, etc., etc.).
Asta s-a vrut initial si toata lumea avea gura plina de: Stat de Drept, Reforma Armatei, profesionalizarea si inzestrarea armatei, Legislatie aferenta acestui proces , etc.
In tot acest timp sefii din minister, civili si militari, plecau la Bruxelles la tot felul de intruniri NATO, promiteau  ca fac si dreg pentru intrarea in Alianta si uite asa pana la urma am intrat in NATO. Nu ne scapa din vedere  discutiile  aprinse, zilnice, cu echipa SUA, britanica, germana, si cu atasatii militari din tarile NATO , in minister , SMG si  la nivelul  tuturor celorlalte structuril militare .
Militarii si-au facut datoria de la bun inceput.  Au urmat cursuri de pregatire in tari NATO, au lucrat in comandamentele NATO “side by side inside the fence”, si-au dovedit priceperea in aplicatii si exercitii NATO si apoi in operatii militare NATO, si unii si-au dat viata sub stindardul NATO.
Din acest efort al militarilor, politicienii n-au inteles nimic (majoritatea dintre ei fiind de pregatire modesta, fosti muncitori buni de gura, cu studii facute pe gaste si plocoane, etc).NICI NU aveau cum sa inteleaga...!
Acest lucru este demonstrat  de starea jalnica a organismului militar actual al tarii ca membra NATO. 
Exemplu:  
Bugetarea slaba a armatei (mult sub 2.38% din PIB),  starea operationala mult sub nivel (vezi ultimul bilant),  inzestrarea mult ramasa in urma, piramida cadrelor militare cu varful in jos si cu toate neamurile cui trebuie cocotate la varf, etc., etc., basca bataia de joc fata de disponibilizatii armatei  care au ramas fara dreptul la pensie de serviciu, fara dreptul de munca in toate sectoarele dupa pensionare, fara dreptul la asistenta medicala gratuita, in general fara, fara, FARA.
Singura credibilitate in NATO o avem pentru tributul de sange al ostasilor si competenta in lupta comuna in operatiile militare dovedite de ofiterii si subofiterii nostri in Iraq si Afganistan.
Pentru  celelalte promisiuni facute NATO, pentru reforma militara esuata, pentru inzestrarea dezastruoasa, pentru bataia de joc  a piramidei inverse a cadrelor, pentru nerespectarea legii si statului de drept de catre MApN in cazul pensionarilor militari, pentru afectarea starii morale a cadrelor , pentru instrainarea terenurilor si complexelor armatei, pentru toate astea si multe altele nu raspunde nimeni.  Ca de obicei politicienii mint poporul, mint si pe ceilalti factori din Alianta si merg mai departe.  Oare ambasadele NATO care nu mai puteau de grija noastra in perioada de pre-aderare, nu vad ce s-a ales acum din toate promisiunile Romaniei facute inainte de intrarea in Alianta?  Sau si lor le este indiferenta situatia in care s-a ajuns?  Dar daca se intinde razboiul pe aici, nu o sa le mai fie indiferenta aceasta situatie caci aliatii vor trebui sa moara in locul nostru la o adica.
Polonezii  ne-au dat lectii despre integrarea in NATO.  Noi romanii le creem frisoane celor din NATO daca ne iau la bani marunti.  Si toate astea in conditiile in care MAp N, Guvernul, Presedintia colcaie de doctori in stiinte militare, analisti, consilieri cu sau fara barba, etc. care doar la gargara sunt buni si la operatii militare pe scobitori si servetele la Golden Blitz sau Cercul Militar. Astia la prima canonada fac in pantaloni.  Sau ei cred ca Armata se rezuma doar la cateva unitati care se rotesc in teatrele de operatii??  Cu mobilizarea armatei cu corpul de rezervisti  cum stam ??? Cu inzestrarea cum stam ???  Cu starea operationala cum stam  ???   Sau vine NATO si ne scapa???
Sau noi ne scapam pe noi, voi va scapati pe voi ????   La politicienii de toata jena pe care-i avem in frunte cred ca asta din urma e deviza.
Iata ca acum cand razboiul ajunge la granitele noastre, brusc,  politicienii devin mai atenti la organismul militar lasat in paragina celor10 ani de integrare. Tuturor politicienilor care ne conduc li se umple gura de principiile STATULUI DE DREPT, de ridicarea STARII OPERATIONALE A ARMATEI, si alte gargare de acest fel.
GARGARA POLITICIENILOR  este astfel demonstrata:
Senatorul Diaconu, este conform unei sentinte definitive si irevocabile in justitie declarat INCOMPATIBIL si BEC nu-i permite sa candideze la alegerile europarlamentare din acest motiv.
Foarte bine asta e STATUL DE DREPT.
Militarii disponibilizati conform unor sentinte definitive si irevocabile in justitie sunt repusi in drepturi conform L 164/2001 recastigand pensia de serviciu, dar MAp N (adica statul) IGNORA aceste sentinte si nu le pune in aplicare.
Despre ce STAT DE DREPT mai vorbim aici ????
Acum referindu-ne la cele doua situatii constatam cu stupoare MIZERIA STATULUI DE DREPT din Romania  membra NATO:
-cand e vorba de spre un cetatean (senatorul Diaconu) care ma rog e gasit a fi INCOMPATIBIL , (adica justitia a hotarat in defavoarea sa ), STATUL DE DREPT PUNE IN APLICARE SENTINTA DEFINITIVA SI IREVOCABILA A JUSTITIEI;
-cand in cazul militarilor disponibilizati, justitia hotaraste in favoarea acestora si nu a Statului (recte MApN),  STATUL  (MIZERABIL) DE DREPT NU PUNE IN APLICARE SENTINTELE DEFINITIVE SI IREVOCABILE ALE  ACELEIASI JUSTITII;
CONCLUZIE:
ROMANIA  actualmente NU mai corespunde  criteriilor politico militare de intrare in NATO adica NU ESTE STAT DE DREPT.  Romania actualmente este un stat mafiot, esuat care doar in capul unor iresponsabili mai poate fi catalogat STAT DE DREPT.  Se vede cu ochiul liber brambureala, improvizatia, diletantismul, jigodismul, incultura, manaria celor din fruntea treburilor tarii.
Toti din fruntea tarii fura in devalmasie, si striga unii la altii ca vor ca Romania sa fie STAT DE DREPT . Am ajuns ca-a fabula aceea in care dulaii vor egalitate si STAT DE DREPT doar pentru ei, nu si pentru catei.

Din pacate noi militarii ramanem undeva cu statutul de catei si daca se poate sa murim pentru dulai ca sa aiba si ei cu ce se mandri in NATO.  In rest trebuie sa traim si noi din resturile cazute de la masa lor, sa luptam si noi cu vechiturile second hand date ca inzestrare , sa le inghitim mizeriile si sa nu cracnim cand suntem loviti in drepturi ca asa ne cere onoarea si datoria ostaseasca - fara valoare si fara respect in Romania!
Asa ca vedeti cum stati domnilor...pe verticala sau pe...orizontala ca vine razboiul adevarat!


Cu respect pentru onoare, demnitate si toate valorile umanitatii!

HONOR ET PATRIA, VAE VICTIS!

Prim Vicepresedinte al Filialei 1 Pitesti
Fost Ofiter de Stat Major in Comandamentul SIDE BY INSIDE THE FENCE NATO
COLONEL , CONSTANTIN LUCIAN-MARIAN

Vicepresedinte al CD / SCMD / COORDONATOR  F M S
Presedintele Filialei Pitesti
COLONEL , POPESCU VICTOR