marți, 7 ianuarie 2014
MASURI PLATA COTIZATIE 2014
Stimati colegi din Sindicatul Militarilor - FILIALA PITESTI ,
Urmare a masurilor de intarire a coeziunii si fortei de reactie a
Filialei, pentru APARAREA drepturilor membrilor de sidicat, stabilite in sedinta Biroului Operativ din 19 decembrie 2013, REAMINTESC OBLIGATIVITATEA TUTUROR membrilor de sindicat din evidenta la aceasta data, ca TERMENUL LIMITA pentru achitarea cotizatiei pe anul in curs, este JOI - 30 ianuarie 2014!
Procedura de plata a cotizatiei, este cea cunoscuta.
Dupa expirarea acestui termen ( in conditiile nerespectarii acestei obligatii statutare, avand in vedere faptul ca Filiala este si va fi angajata in derularea unor actiuni in Justitie si de alta natura) , calitatea de membru de sindicat este pierduta!
Biroul Operativ
Presedinte
Vicepresedinte CD/Coordonator
Colonel Victor Popescu
luni, 6 ianuarie 2014
CONSTITUTIA CETATENILOR, UN PROIECT EXTRAORDINAR CARE TREBUIE SA NE PREOCUPE !
Constantin Cojocaru - CONSTITUŢIA CETĂŢENILOR (Proiect) Comentarii şi explicaţii
"Noi credem că obiectivele comune fundamentale ale poporului român, în ansamblul său, sunt maximizarea libertăţii, bunăstării şi fericirii fiecăruia, inclusiv ale urmaşilor".
3. Preambul - Constituţiile celor mai multe state ale lumii încep cu un PREAMBUL, o scurtă introducere, în care sunt prezentate, sintetic, scopurile şi obiectivele fundamentale pe care şi le propun popoarele în cauză, valorile pe care le aşează ele la baza construcţiei statelor lor şi mijloacele prin care îşi propun să le folosească pentru a-şi păstra valorile şi a-şi atinge scopurile şi obiectivele. Actuala Constituţie a României nu are un preambul. Noi considerăm că trebuie să aibă.
Propunem ca acest preambul să înceapă cu exprimarea resposabilităţii pe care actuala şi viitoarele generaţii de români o au în faţa lui Dumnezeu şi a oamenilor. Poporul român este un popor creştin şi el va rămâne astfel. În expresia “om cu frica lui Dumnezeu”, românul spune, de fapt, că omul răspunde pentru faptele sale nu numai în faţa semenilor săi, dar şi în faţa lui Dumnezeu. Este bine să aşezăm această măturisire la temelia Legii Fundamentale a statului nostru.
Ni se pare firesc să continuăm această primă frază a Preambului cu exprimarea recunoştinţei noastre pentru strămoşii care au creat pentru noi România, limba română şi civilizaţia românească.
Fiecare român este liber să-şi stabilească, de-a-lungul vieţii sale pământene, propriile scopuri şi obiective personale. La fel şi diferitele grupuri de români, constituite pe afinităţi etnice, religioase, profesionale etc. Noi credem că obiectivele comune fundamentale ale poporului român, în ansamblul său, sunt maximizarea libertăţii, bunăstării şi fericirii fiecăruia, inclusiv ale urmaşilor. Mai departe, credem că nu ne putem asigura libertatea, bunăstarea şi fericirea decât construindu-ne un stat al nostru, naţional, suveran şi independent, unitar, indivizibil şi democratic, clădit pe temelia valorilor civilizaţiei româneşti, care să ne apere drepturile şi libertăţile, să fie capabil să se integreze cu demnitate în familia statelor suverane ale Uniunii Europene.
Trăim într-o lume în care valorile civilizaţiei omeneşti, din care face parte şi cea românească, sunt tot mai mult călcate în picioare de goana după resurse, de lăcomia unui număr redus de oameni care, pe căi şi prin mijloace necinstite, acaparează resursele naturale şi cele create de oameni pentru a se îmbogăţi, pentru a-şi asigura o viaţă de huzur. Un număr din ce în ce mai mic de oameni deţin o parte tot mai mare a capitalului utilizat în economie şi, pe această bază, îşi însuşesc o parte din ce în ce mai mare din avuţia creată în societate, în timp ce un număr din ce în ce mai mare de oameni trăiesc în sărăcie şi umilinţă. Prin acapararea capitalurilor şi a resurselor naturale, câteva mari corporaţii transnaţionale îşi însuşesc cea mai mare parte a avuţiei create de popoarele lumii, lăsând aceste popoare fără resursele de care au nevoie pentru acumularea de capitaluri, pentru crearea de capacităţi de producţie, de locuri de muncă, de venituri, personale şi publice.
Oligarhizarea proprietăţii asupra capitalurilor, a puterii economice, determină şi oligarhizarea puterii politice, controlul instituţiilor statelor de către deţinătorii puterii economice, folosirea statelor ca instrumente de jefuire a popoarelor de resursele lor, naturale sau create de ele.
Din nefericire, în urma loviturii de stat din decembrie 1989, în România a foast construită o economie oligarhică, prin deposedarea poporului român de capitalul său naţional, care a fost trecut, prin aşa-zisa privatizare, în proprietatea privată a mafiei politice interne şi a câtorva corporaţii transnaţionale, o economie bolnavă, parazitară, în care cea mai mare parte a avuţiei create de români este însuşită de oligarhie şi consumată de aceasta sau transferată în afara ţării, majoritatea românilor fiind condamnaţi la sărăcie şi umilinţă. Statul român este controlat de oligarhia financiară şi este folosit pentru apărarea intereselor acestei oligarhii.
Acestea sunt, pe scurt, motivele pentru care noi credem că democratizarea proprietăţii asupra capitalului, construcţia economiei democratice, este singura cale prin care noi, poporul român, putem să ne apărăm libertatea, bunăstarea şi fericirea. Numai deţinând puterea economică, poporul român va deţine şi puterea politică, va controla şi statul său şi îşi va impune şi propriile sale valori morale: credinţa; demnitatea; libertatea; dreptatea; adevărul; cinstea; onoarea; curajul; munca; spiritul de iniţiativă şi de întreprindere; omenia; ospitalitatea; toleranţa; dragostea pentru semeni, pentru familie, pentru popor şi pentru ţară; neagresiunea şi neamestecul în treburile altor popoare,
Iată, textul complet al preambului propus de noi, pentru Constituţia României: „PREAMBUL
Noi, poporul român, Conştienţi de răspunderea noastră în faţa lui Dumnezeu şi a oamenilor, mulţumind strămoşilor pentru că au creat pentru noi România şi civilizaţia românească, dorind să asigurăm libertatea, bunăstarea şi fericirea noastră şi a urmaşilor noştri, să construim un stat al nostru, naţional, suveran şi independent, unitar, indivizibil şi democratic, clădit pe temelia valorilor civilizaţiei româneşti, slujitor competent şi responsabil al drepturilor şi intereselor noastre, capabil să se integreze cu demnitate în familia statelor suverane ale Uniunii Europene,
Ştiind că singura cale prin care putem stăpâni şi apăra libertatea, bunăstarea şi fericirea, drepturile câştigate prin sângele strămoşilor asupra teritoriului naţional, asupra resurselor naturale ale acestui pământ şi asupra avuţiei pe care am creat-o şi pe care o creăm, prin munca noastră, este construcţia economiei democratice, prin împroprietărirea cu capital a tuturor cetăţenilor, astfel încât majoritatea capitalului să rămână, pentru totdeauna, în proprietatea privată a majorităţii cetăţenilor,
Înţelegând că numai deţinând puterea economică, poporul român va deţine şi puterea politică, va controla şi statul său şi îşi va impune şi propriile sale valori morale: credinţa; demnitatea; libertatea; dreptatea; adevărul; cinstea; onoarea; curajul; munca; spiritul de iniţiativă şi de întreprindere; omenia; ospitalitatea; toleranţa; dragostea pentru semeni, pentru familie, pentru popor şi pentru ţară; neagresiunea şi neamestecul în treburile altor popoare,
Am hotărât, prin referendum, să adoptăm prezenta Constituţie a României.”
Constantin Cojocaru , 21.12.2013
4. Articolul 1. Statul român.
Titlul I al actualei Constituţii a României, având denumirea de PPRINCIPII GENERALE, rămasă neschimbată, în propunerea noastră, are 14 articole: 1. Statul român 2. Suveranitatea. 3. Teritoriul. 4. Unitatea poporului şi egalitatea între cetăţeni. 5. Cetăţenia. 6. Dreptul la identitate. 7. Românii din străinătate. 8. Pluralismul şi partidele politice. 9. Sindicatele, patronatele şi asociaţiile profesionale. 10. Relaţii internaţionale. 11. Dreptul internaţional şi dreptul intern. 12. Simboluri naţionale. 13. Limba oficială. 14. Capitala.
În proiectul MCC, am păstrat, nemodificate, articolele 4 şi 9, le-am modificat şi completat pe celelalte şi am adăugat 4 noi articole: 1.1. Uniunea Europeană. 2.1. Referendumul. 3.1. Reîntregirea Patriei. 3.2. Regiunile de dezvoltare.
Iată, textul articolului 1, Statul român,
În Constituţia actuală:
(1) România este stat naţional, suveran şi independent, unitar şi indivizibil.
(2) Forma de guvernământ a statului român este republica.
(3) România este stat de drept, democratic şi social, în care demnitatea omului, drepturile şi libertățile cetățenilor, libera dezvoltare a personalității umane, dreptatea şi pluralismul politic reprezintă valori supreme, în spiritul tradițiilor democratice ale poporului român şi idealurilor Revoluției din decembrie 1989, şi sunt garantate.
(4) Statul se organizează potrivit principiului separației şi echilibrului puterilor - legislativă, executivă şi judecătorească - în cadrul democrației constituţionale.
(5) În România, respectarea Constituției, a supremației sale şi a legilor este obligatorie.
În Constituţia propusă de MCC:
„(1) România este stat naţional, suveran şi independent, unitar, indivizibil şi democratic.
(2) Forma de guvernământ a statului român este republica. Forma de guvernământ poate fi modificată prin referendum naţional.
(3) Statul român este clădit pe temelia valorilor morale fundamentale ale civilizaţiei româneşti: credinţa; demnitatea; libertatea; dreptatea; adevărul; cinstea; onoarea; curajul; munca; spiritul de iniţiativă şi de întreprindere; omenia; ospitalitatea; toleranţa; dragostea pentru semeni, pentru familie, pentru popor şi pentru ţară; neagresiunea şi neamestecul în treburile altor popoare.
(4) Statul român se organizează pe baza principiilor controlului poporului asupra statului, separaţiei, independenţei şi echilibrului autorităţilor statului - legislativă, executivă, judecătorească, mediatică, financiară, electorală, statistică, morală, ştiinţifică - în cadrul democraţiei constituţionale. Autorităţile statului sunt cele stabilite prin Constituţie. Între ele nu există raporturi de subordonare ierarhică, ci numai relaţii de colaborare şi de control reciproc.
(5) România este stat de drept, în care respectarea Constituţiei, a supremaţiei sale, a legilor şi a hotărârilor judecătoreşti este obligatorie, cu excepţia cazurilor în care legile şi hotărârile judecătoreşti sunt adoptate abuziv, prin uzurparea autorităţilor şi instituțiilor statului.”
1. La alineatul (1), la cele 5 calificative ale statului (naţional, suveran, independent, unitar, indivizibil), precizate în Constituţia actuală, am adăugat şi calificativul „democratic”, pe care l-am preluat din alineatul (3), unde nu îi era locul.
2. La alineatul (2), am adăugat o a doua teză, care stabileşte că forma de guvernământ poate fi modificată prin referendum naţional. Introducerea acestei teze, în acest alineat, a determinat şi modificarea articolului 152, care includea forma de guvernământ printre elementele care nu pot fi revizuite, modificate.
3. Am reformulat, complet, alineatul (3). Am considerat că este potrivit să renunţăm la expresia „valori supreme”, în general, şi să aşezăm la temelia statului român valorile morale fundamentale ale civilizaţiei româneşti, acelea care credem noi că exprimă cel mai bine specificul nostru naţional. Am renunţat la trimiterea la idealurile revoluţiei din decembrie 1989. Idealurile poporului român au fost exprimate în multe alte momente ale istoriei noastre, nu numai în revoluţia din decembrie 1989. Am renunţat la calificativul de „stat social”, deoarece este redundant. Statul este creat de societate, deci nu poate fi decât social.
4. Am reformulat şi alineatul (4). Am înlocuit expresia „puteri”, imprecisă, cu „autorităţi ale statului”. Am adăugat, la principiile separaţiei şi echilibrului componentelor statului, încă două noi principii ale organizării statului: principiul independenţei componentelor statului şi principiul controlului poporului asupra statului, principii care stau la baza multora dintre amendamentele incluse în proiectul nostru. Am introdus două teze noi, una prin care am precizat că autorităţile statului sunt cele stabilite prin Constituţie, astfel încât “reprezentanţii”, adică politicienii, să nu mai poata crea şi desfiinţa instituţii ale statului după cum dictează interesele lor, şi a doua, prin care se stabileşte că între componentele statului nu există raporturi de subordonare ierarhică, ci numai raporturi de colaborare şi de control reciproc, astfel încât să nu mai existe nici o putere „supremă” în statul român, prin care să se impună interesele aceloraşi politicieni.
5. Am reformulat alineatul (5), pe care l-am transformat într-o definiţie a statului de drept, pentru a nu mai lăsa la latitudinea politicienilor să folosească paravanul statului de drept pentru a-şi apăra ei interesele şi privilegiile. Statul de drept este statul care este creat prin lege şi care funcţionează respectând legea. Statul de drept nu este statul în care politicienii adoptă legi care nu respectă Constituţia şi nici statul în care funcţionarii publici încalcă legea. Ordinea de drept este ordinea stabilită de lege, nu ordinea stabilită de cei aleşi sau numiţi să asigure respectarea legii.
Experienţa noastră din ultimii 70 de ani ne-a arătat că nu întotdeauna legalitatea are legitimitate, că este posibil ca, prin uzurparea autorităţilor şi instituţiilor statului, să fie adoptate legi care încalcă drepturile şi libertăţile cetăţenilor. Întreaga legislaţie a regimului comunist a fost una nelegitimă. La fel ca şi multe legi adoptate, în România, după 1989. Exemplul cel mai elocvent este Legea 15/1990, despre care am mai vorbit şi vom mai vorbi până când vom elimina, complet, efectele ei criminale. Acesta este motivul pentru care am completat alineatul (5) cu precizarea că respectarea Constituţiei, a supremaţiei ei, a legilor şi a hotărârilor judecătoreşti este obligatorie, CU EXCEPŢIA cazurilor în care legile şi hotărârile judecătoreşti sunt adoptate abuziv, prin uzurparea autorităţilor şi instituţiilor statului.
5. Articolul 1.1. Uniunea Europeană.
În Constituţia actuală a României, relaţia dintre statul român şi Uniunea Europeană este definită la articolul 148 din cadrul Titlului VI, Integrarea euroatlantică.
Iată textul integral al acestui articol:
„Integrarea în Uniunea Europeană
ARTICOLUL 148
(1) Aderarea României la tratatele constitutive ale Uniunii Europene, în scopul transferării unor atribuții către instituțiile comunitare, precum şi al exercitării în comun cu celelalte state membre a competențelor prevăzute în aceste tratate, se face prin lege adoptată în sedința comună a Camerei Deputaților şi Senatului, cu o majoritate de doua treimi din numarul deputaților şi senatorilor.
(2) Ca urmare a aderării, prevederile tratatelor constitutive ale Uniunii Europene, precum şi celelalte reglementări comunitare cu caracter obligatoriu, au prioritate față de dispoziţiile contrare din legile interne, cu respectarea prevederilor actului de aderare.
(3) Prevederile alineatelor (1) şi (2) se aplică, în mod corespunzător, şi pentru aderarea la actele de revizuire a tratatelor constitutive ale Uniunii Europene.
(4) Parlamentul, Președintele României, Guvernul şi autoritatea judecătoreasca garantează aducerea la îndeplinire a obligațiilor rezultate din actul aderării şi din prevederile alineatului (2).
(5) Guvernul transmite celor două Camere ale Parlamentului proiectele actelor cu caracter obligatoriu înainte ca acestea sa fie supuse aprobării instituțiilor Uniunii Europene.”
Acest text a fost introdus în Constituţia României în anul 2003. Suntem cu doi ani înainte de anul 2005, când va fi semnat protoculul de aderare a României la Uniunea Europeană şi cu 4 ani înainte de anul 2007, când România va deveni stat membru al Uniunii Europene.
Acest articol 148, plus următorul, 149, care se referă la aderarea României la Tratatul Atlanticului de Nord şi partea a doua a alineatului (2) al articolului 44, prin care s-a acordat străinilor şi apatrizilor dreptul de a cumpăra terenuri în România, reprezintă, de fapt, principalele motive pentru care poporul român a fost scos la vot timp de două zile, 18 şi 19 octombrie 2003, pentru a aproba revizuirea Constituţiei României.
În octombrie 2003, guvernanţii României nu au prezentat poporului român nici conţinutul tratatelor constitutive ale Uniunii Europene, care nici nu existau la acea dată, în forma în care au fost adoptate, ulterior anului 2003, nici consecinţele pe care „aderarea” le va avea asupra poporului român.
Ca şi la toate alegerile „libere şi corecte” de după 1989, la referendumul din anul 2003, guvernanţii României au înşelat poporul român, cu ajutorul televiziunilor, şi au obţinut aprobarea acestuia pentru revizuirea Constituţiei, în baza căreia au negociat şi ratificat Protocolul de aderare a României la Uniunea Europeană, au transferat instituţiilor Uniunii o bună parte din atributele suveranităţii naţionale, au pus la dispoziţia transnaţionalelor capitalul acumulat de români, resursele naturale ale ţării, ca şi teritoriul naţional, care, în baza prevederilor Protocolului de aderare, în condiţiile sărăcirii poporului român, poate fi cumpărat de străini, la preţuri de zeci de ori mai mici decât cele practicate în ţările dezvoltate ale Europei.
„Aderarea” României la Uniunea Europeană s-a dovedit total potrivnică intereselor poporului român. În cei şapte ani scurşi de la aderarea României la Uniunea Europeană, contribuţia României la bugetul Uniunii Europene este mai mare decât sumele băneşti obţinute de România de la bugetul Uniunii. Cea mai mare parte a capitalului acumulat de români în timpul regimului comunist, în valoare de peste 300 miliarde de euro, a fost trecută în proprietatea transnaţionalelor, la preţuri derizorii. Profiturile realizate cu acest capital, reprezentând mai mult de jumătate din avuţia creată în România, sunt însuşite de noii proprietari ai capitalului şi transferate în afara ţării. Ca urmare a „adearării”, regiile autonome înfiinţate pentru exploatarea resurselor naturale ale ţării au fost desfiinţate, „reorganizate” ca societăţi comerciale, împinse în faliment şi vândute pe nimic străinilor, astfel că resursele naturale ale României sunt exploatate de transnaţionale. România a acumulat o datorie externă de 100 miliarde de euro, ceea ce face ca serviciul acestei datorii, adică ratele şi dobânzile, să fie de peste 40 miliarde de euro, în fiecare an. O treime din avuţia pe care o creem, în fiecare an, trebuie schimbată pe euro, pentru plata ratelor şi dobânzilor la datoria externă.
Prin revizuirea Constituţiei în anul 2003, guvernanţii României au deposedat poporul român nu numai de dreptul său suveran de a decide el, poporul, aderarea la tratatele constitutive ale Uniunii Europene, dar l-au deposedat şi de dreptul de a aproba revizuirea acestor tratate. Şi-au însuşit ei acest drept.
Noi credem că popoarele Europei îşi pot apăra mai bine interesele în Uniunea Europeană decât în afara acesteia. Cu condiţia ca această Uniune să fie o uniune de state naţionale suverane. Cu condiţia ca această Uniune să nu se transforme într-o nouă Uniune Sovietică. Uniunea Europeană trebuie să fie o uniune vamală, o uniune monetară, o uniune comercială, o uniune militară, o uniunne diplomatică. Numic mai mult. Instituţiile Uniunii Eropene nu trebuie investite cu atribute care pot fi exercitate mult mai bine de statele membre. Instituţiile Uniunii Eropene au, deja, mai multe atribuţii decât ar trebui să aibă. Instituţiile Uniunii Europene nu trebuie investite cu atribuţii în stabilirea regimului proprietăţii, în distribuţia şi însuşirea veniturilor create de cetăţeni, în stabilirea regimului fiscal, în stabilirea regimului exploatării resurselor naturale ale popoarelor. Reglementările şi instituţiile Uniunii Europene nu trebuie subordonate intereselor corporaţiilor transnaţionale de acaparare a capitalurilor, a resurselor naturale şi a teritoriilor popoarelor europene.
Acestea sunt motivele pentru care am propus ca după articolul 1, cu denumirea „Statul român”, să introducem un nou articol în Constituţia României, articolul 1.1, cu denumirea “Uniunea Europeană” şi cu următorul cuprins:
„(1) România este stat membru al Uniunii Europene.
(2) România aplică prevederile tratatelor constitutive ale Uniunii Europene, precum şi celelalte reglementări ale Uniunii, stabilite în conformitate cu prevederile tratatelor constitutive.
(3) Revizuirea tratatelor constitutive ale Uniunii Europene se aprobă de poporul român, prin referendum.
(4) Poporul român poate hotărî, prin referendum, retragerea României din Uniunea Europeană, în cazul în care consideră că reglementările sau acţiunile Uniunii Europene contravin intereselor sale, cu respectarea prevederilor tratatelor constitutive ale Uniunii.”
Recunoaştem, deci, prin Constituţie, că România este stat membru al Uniunii Europene, cu drepturile şi obligaţiile pe care le conferă această calitate, de stat membru.
Recunoaştem obligaţia de a aplica prevederile tratatelor constitutive, precum şi celelalte reglementări ale Uniunii, DAR numai ACELE reglemantări stabilite ÎN CONFORMITATE cu prevederile tratatelor constitutive.
Redăm poporului român dreptul său suveran de a aproba el, poporul, revizuirea tratelor constitutive, prin referendum, astfel încât politicienii, oricare ar fi ei, să nu ne mai impună obligaţii contrare intereselor noastre, ale românilor.
Mai mult, exprimăm dreptul suveran al poporului român de a hotărî retragerea României din Uniunea Europeană, în cazul în care el, poporul român, ajunge la concluzia că reglementările şi acţiunile Uniunii Europene contravin intereselor sale. Evident, cu respectarea prevederilor tratatelor constitutive referitoare la retragere.
Constantin Cojocaru
27.12.2013
PS. Textul integral al proiectului de lege privind revizuirea Constituţiei României, propus de Comitetul de Iniţiativă al Mişcării pentru Constituţia Cetăţenilor, înregistrat la Consiliul Legislativ al României cu nr. R1937/17/12/2013, este publicat pe www.variantacojocaru.ro, la Secţiunea Mişcarea pentru Constituţia Cetăţenilor, rubrica PROIECTE MCC, împreunaă cu expunerea de motive şi cu toată documentaţia care a stat la baza elaborării acestui proiect.
3. Preambul - Constituţiile celor mai multe state ale lumii încep cu un PREAMBUL, o scurtă introducere, în care sunt prezentate, sintetic, scopurile şi obiectivele fundamentale pe care şi le propun popoarele în cauză, valorile pe care le aşează ele la baza construcţiei statelor lor şi mijloacele prin care îşi propun să le folosească pentru a-şi păstra valorile şi a-şi atinge scopurile şi obiectivele. Actuala Constituţie a României nu are un preambul. Noi considerăm că trebuie să aibă.
Propunem ca acest preambul să înceapă cu exprimarea resposabilităţii pe care actuala şi viitoarele generaţii de români o au în faţa lui Dumnezeu şi a oamenilor. Poporul român este un popor creştin şi el va rămâne astfel. În expresia “om cu frica lui Dumnezeu”, românul spune, de fapt, că omul răspunde pentru faptele sale nu numai în faţa semenilor săi, dar şi în faţa lui Dumnezeu. Este bine să aşezăm această măturisire la temelia Legii Fundamentale a statului nostru.
Ni se pare firesc să continuăm această primă frază a Preambului cu exprimarea recunoştinţei noastre pentru strămoşii care au creat pentru noi România, limba română şi civilizaţia românească.
Fiecare român este liber să-şi stabilească, de-a-lungul vieţii sale pământene, propriile scopuri şi obiective personale. La fel şi diferitele grupuri de români, constituite pe afinităţi etnice, religioase, profesionale etc. Noi credem că obiectivele comune fundamentale ale poporului român, în ansamblul său, sunt maximizarea libertăţii, bunăstării şi fericirii fiecăruia, inclusiv ale urmaşilor. Mai departe, credem că nu ne putem asigura libertatea, bunăstarea şi fericirea decât construindu-ne un stat al nostru, naţional, suveran şi independent, unitar, indivizibil şi democratic, clădit pe temelia valorilor civilizaţiei româneşti, care să ne apere drepturile şi libertăţile, să fie capabil să se integreze cu demnitate în familia statelor suverane ale Uniunii Europene.
Trăim într-o lume în care valorile civilizaţiei omeneşti, din care face parte şi cea românească, sunt tot mai mult călcate în picioare de goana după resurse, de lăcomia unui număr redus de oameni care, pe căi şi prin mijloace necinstite, acaparează resursele naturale şi cele create de oameni pentru a se îmbogăţi, pentru a-şi asigura o viaţă de huzur. Un număr din ce în ce mai mic de oameni deţin o parte tot mai mare a capitalului utilizat în economie şi, pe această bază, îşi însuşesc o parte din ce în ce mai mare din avuţia creată în societate, în timp ce un număr din ce în ce mai mare de oameni trăiesc în sărăcie şi umilinţă. Prin acapararea capitalurilor şi a resurselor naturale, câteva mari corporaţii transnaţionale îşi însuşesc cea mai mare parte a avuţiei create de popoarele lumii, lăsând aceste popoare fără resursele de care au nevoie pentru acumularea de capitaluri, pentru crearea de capacităţi de producţie, de locuri de muncă, de venituri, personale şi publice.
Oligarhizarea proprietăţii asupra capitalurilor, a puterii economice, determină şi oligarhizarea puterii politice, controlul instituţiilor statelor de către deţinătorii puterii economice, folosirea statelor ca instrumente de jefuire a popoarelor de resursele lor, naturale sau create de ele.
Din nefericire, în urma loviturii de stat din decembrie 1989, în România a foast construită o economie oligarhică, prin deposedarea poporului român de capitalul său naţional, care a fost trecut, prin aşa-zisa privatizare, în proprietatea privată a mafiei politice interne şi a câtorva corporaţii transnaţionale, o economie bolnavă, parazitară, în care cea mai mare parte a avuţiei create de români este însuşită de oligarhie şi consumată de aceasta sau transferată în afara ţării, majoritatea românilor fiind condamnaţi la sărăcie şi umilinţă. Statul român este controlat de oligarhia financiară şi este folosit pentru apărarea intereselor acestei oligarhii.
Acestea sunt, pe scurt, motivele pentru care noi credem că democratizarea proprietăţii asupra capitalului, construcţia economiei democratice, este singura cale prin care noi, poporul român, putem să ne apărăm libertatea, bunăstarea şi fericirea. Numai deţinând puterea economică, poporul român va deţine şi puterea politică, va controla şi statul său şi îşi va impune şi propriile sale valori morale: credinţa; demnitatea; libertatea; dreptatea; adevărul; cinstea; onoarea; curajul; munca; spiritul de iniţiativă şi de întreprindere; omenia; ospitalitatea; toleranţa; dragostea pentru semeni, pentru familie, pentru popor şi pentru ţară; neagresiunea şi neamestecul în treburile altor popoare,
Iată, textul complet al preambului propus de noi, pentru Constituţia României: „PREAMBUL
Noi, poporul român, Conştienţi de răspunderea noastră în faţa lui Dumnezeu şi a oamenilor, mulţumind strămoşilor pentru că au creat pentru noi România şi civilizaţia românească, dorind să asigurăm libertatea, bunăstarea şi fericirea noastră şi a urmaşilor noştri, să construim un stat al nostru, naţional, suveran şi independent, unitar, indivizibil şi democratic, clădit pe temelia valorilor civilizaţiei româneşti, slujitor competent şi responsabil al drepturilor şi intereselor noastre, capabil să se integreze cu demnitate în familia statelor suverane ale Uniunii Europene,
Ştiind că singura cale prin care putem stăpâni şi apăra libertatea, bunăstarea şi fericirea, drepturile câştigate prin sângele strămoşilor asupra teritoriului naţional, asupra resurselor naturale ale acestui pământ şi asupra avuţiei pe care am creat-o şi pe care o creăm, prin munca noastră, este construcţia economiei democratice, prin împroprietărirea cu capital a tuturor cetăţenilor, astfel încât majoritatea capitalului să rămână, pentru totdeauna, în proprietatea privată a majorităţii cetăţenilor,
Înţelegând că numai deţinând puterea economică, poporul român va deţine şi puterea politică, va controla şi statul său şi îşi va impune şi propriile sale valori morale: credinţa; demnitatea; libertatea; dreptatea; adevărul; cinstea; onoarea; curajul; munca; spiritul de iniţiativă şi de întreprindere; omenia; ospitalitatea; toleranţa; dragostea pentru semeni, pentru familie, pentru popor şi pentru ţară; neagresiunea şi neamestecul în treburile altor popoare,
Am hotărât, prin referendum, să adoptăm prezenta Constituţie a României.”
Constantin Cojocaru , 21.12.2013
4. Articolul 1. Statul român.
Titlul I al actualei Constituţii a României, având denumirea de PPRINCIPII GENERALE, rămasă neschimbată, în propunerea noastră, are 14 articole: 1. Statul român 2. Suveranitatea. 3. Teritoriul. 4. Unitatea poporului şi egalitatea între cetăţeni. 5. Cetăţenia. 6. Dreptul la identitate. 7. Românii din străinătate. 8. Pluralismul şi partidele politice. 9. Sindicatele, patronatele şi asociaţiile profesionale. 10. Relaţii internaţionale. 11. Dreptul internaţional şi dreptul intern. 12. Simboluri naţionale. 13. Limba oficială. 14. Capitala.
În proiectul MCC, am păstrat, nemodificate, articolele 4 şi 9, le-am modificat şi completat pe celelalte şi am adăugat 4 noi articole: 1.1. Uniunea Europeană. 2.1. Referendumul. 3.1. Reîntregirea Patriei. 3.2. Regiunile de dezvoltare.
Iată, textul articolului 1, Statul român,
În Constituţia actuală:
(1) România este stat naţional, suveran şi independent, unitar şi indivizibil.
(2) Forma de guvernământ a statului român este republica.
(3) România este stat de drept, democratic şi social, în care demnitatea omului, drepturile şi libertățile cetățenilor, libera dezvoltare a personalității umane, dreptatea şi pluralismul politic reprezintă valori supreme, în spiritul tradițiilor democratice ale poporului român şi idealurilor Revoluției din decembrie 1989, şi sunt garantate.
(4) Statul se organizează potrivit principiului separației şi echilibrului puterilor - legislativă, executivă şi judecătorească - în cadrul democrației constituţionale.
(5) În România, respectarea Constituției, a supremației sale şi a legilor este obligatorie.
În Constituţia propusă de MCC:
„(1) România este stat naţional, suveran şi independent, unitar, indivizibil şi democratic.
(2) Forma de guvernământ a statului român este republica. Forma de guvernământ poate fi modificată prin referendum naţional.
(3) Statul român este clădit pe temelia valorilor morale fundamentale ale civilizaţiei româneşti: credinţa; demnitatea; libertatea; dreptatea; adevărul; cinstea; onoarea; curajul; munca; spiritul de iniţiativă şi de întreprindere; omenia; ospitalitatea; toleranţa; dragostea pentru semeni, pentru familie, pentru popor şi pentru ţară; neagresiunea şi neamestecul în treburile altor popoare.
(4) Statul român se organizează pe baza principiilor controlului poporului asupra statului, separaţiei, independenţei şi echilibrului autorităţilor statului - legislativă, executivă, judecătorească, mediatică, financiară, electorală, statistică, morală, ştiinţifică - în cadrul democraţiei constituţionale. Autorităţile statului sunt cele stabilite prin Constituţie. Între ele nu există raporturi de subordonare ierarhică, ci numai relaţii de colaborare şi de control reciproc.
(5) România este stat de drept, în care respectarea Constituţiei, a supremaţiei sale, a legilor şi a hotărârilor judecătoreşti este obligatorie, cu excepţia cazurilor în care legile şi hotărârile judecătoreşti sunt adoptate abuziv, prin uzurparea autorităţilor şi instituțiilor statului.”
1. La alineatul (1), la cele 5 calificative ale statului (naţional, suveran, independent, unitar, indivizibil), precizate în Constituţia actuală, am adăugat şi calificativul „democratic”, pe care l-am preluat din alineatul (3), unde nu îi era locul.
2. La alineatul (2), am adăugat o a doua teză, care stabileşte că forma de guvernământ poate fi modificată prin referendum naţional. Introducerea acestei teze, în acest alineat, a determinat şi modificarea articolului 152, care includea forma de guvernământ printre elementele care nu pot fi revizuite, modificate.
3. Am reformulat, complet, alineatul (3). Am considerat că este potrivit să renunţăm la expresia „valori supreme”, în general, şi să aşezăm la temelia statului român valorile morale fundamentale ale civilizaţiei româneşti, acelea care credem noi că exprimă cel mai bine specificul nostru naţional. Am renunţat la trimiterea la idealurile revoluţiei din decembrie 1989. Idealurile poporului român au fost exprimate în multe alte momente ale istoriei noastre, nu numai în revoluţia din decembrie 1989. Am renunţat la calificativul de „stat social”, deoarece este redundant. Statul este creat de societate, deci nu poate fi decât social.
4. Am reformulat şi alineatul (4). Am înlocuit expresia „puteri”, imprecisă, cu „autorităţi ale statului”. Am adăugat, la principiile separaţiei şi echilibrului componentelor statului, încă două noi principii ale organizării statului: principiul independenţei componentelor statului şi principiul controlului poporului asupra statului, principii care stau la baza multora dintre amendamentele incluse în proiectul nostru. Am introdus două teze noi, una prin care am precizat că autorităţile statului sunt cele stabilite prin Constituţie, astfel încât “reprezentanţii”, adică politicienii, să nu mai poata crea şi desfiinţa instituţii ale statului după cum dictează interesele lor, şi a doua, prin care se stabileşte că între componentele statului nu există raporturi de subordonare ierarhică, ci numai raporturi de colaborare şi de control reciproc, astfel încât să nu mai existe nici o putere „supremă” în statul român, prin care să se impună interesele aceloraşi politicieni.
5. Am reformulat alineatul (5), pe care l-am transformat într-o definiţie a statului de drept, pentru a nu mai lăsa la latitudinea politicienilor să folosească paravanul statului de drept pentru a-şi apăra ei interesele şi privilegiile. Statul de drept este statul care este creat prin lege şi care funcţionează respectând legea. Statul de drept nu este statul în care politicienii adoptă legi care nu respectă Constituţia şi nici statul în care funcţionarii publici încalcă legea. Ordinea de drept este ordinea stabilită de lege, nu ordinea stabilită de cei aleşi sau numiţi să asigure respectarea legii.
Experienţa noastră din ultimii 70 de ani ne-a arătat că nu întotdeauna legalitatea are legitimitate, că este posibil ca, prin uzurparea autorităţilor şi instituţiilor statului, să fie adoptate legi care încalcă drepturile şi libertăţile cetăţenilor. Întreaga legislaţie a regimului comunist a fost una nelegitimă. La fel ca şi multe legi adoptate, în România, după 1989. Exemplul cel mai elocvent este Legea 15/1990, despre care am mai vorbit şi vom mai vorbi până când vom elimina, complet, efectele ei criminale. Acesta este motivul pentru care am completat alineatul (5) cu precizarea că respectarea Constituţiei, a supremaţiei ei, a legilor şi a hotărârilor judecătoreşti este obligatorie, CU EXCEPŢIA cazurilor în care legile şi hotărârile judecătoreşti sunt adoptate abuziv, prin uzurparea autorităţilor şi instituţiilor statului.
5. Articolul 1.1. Uniunea Europeană.
În Constituţia actuală a României, relaţia dintre statul român şi Uniunea Europeană este definită la articolul 148 din cadrul Titlului VI, Integrarea euroatlantică.
Iată textul integral al acestui articol:
„Integrarea în Uniunea Europeană
ARTICOLUL 148
(1) Aderarea României la tratatele constitutive ale Uniunii Europene, în scopul transferării unor atribuții către instituțiile comunitare, precum şi al exercitării în comun cu celelalte state membre a competențelor prevăzute în aceste tratate, se face prin lege adoptată în sedința comună a Camerei Deputaților şi Senatului, cu o majoritate de doua treimi din numarul deputaților şi senatorilor.
(2) Ca urmare a aderării, prevederile tratatelor constitutive ale Uniunii Europene, precum şi celelalte reglementări comunitare cu caracter obligatoriu, au prioritate față de dispoziţiile contrare din legile interne, cu respectarea prevederilor actului de aderare.
(3) Prevederile alineatelor (1) şi (2) se aplică, în mod corespunzător, şi pentru aderarea la actele de revizuire a tratatelor constitutive ale Uniunii Europene.
(4) Parlamentul, Președintele României, Guvernul şi autoritatea judecătoreasca garantează aducerea la îndeplinire a obligațiilor rezultate din actul aderării şi din prevederile alineatului (2).
(5) Guvernul transmite celor două Camere ale Parlamentului proiectele actelor cu caracter obligatoriu înainte ca acestea sa fie supuse aprobării instituțiilor Uniunii Europene.”
Acest text a fost introdus în Constituţia României în anul 2003. Suntem cu doi ani înainte de anul 2005, când va fi semnat protoculul de aderare a României la Uniunea Europeană şi cu 4 ani înainte de anul 2007, când România va deveni stat membru al Uniunii Europene.
Acest articol 148, plus următorul, 149, care se referă la aderarea României la Tratatul Atlanticului de Nord şi partea a doua a alineatului (2) al articolului 44, prin care s-a acordat străinilor şi apatrizilor dreptul de a cumpăra terenuri în România, reprezintă, de fapt, principalele motive pentru care poporul român a fost scos la vot timp de două zile, 18 şi 19 octombrie 2003, pentru a aproba revizuirea Constituţiei României.
În octombrie 2003, guvernanţii României nu au prezentat poporului român nici conţinutul tratatelor constitutive ale Uniunii Europene, care nici nu existau la acea dată, în forma în care au fost adoptate, ulterior anului 2003, nici consecinţele pe care „aderarea” le va avea asupra poporului român.
Ca şi la toate alegerile „libere şi corecte” de după 1989, la referendumul din anul 2003, guvernanţii României au înşelat poporul român, cu ajutorul televiziunilor, şi au obţinut aprobarea acestuia pentru revizuirea Constituţiei, în baza căreia au negociat şi ratificat Protocolul de aderare a României la Uniunea Europeană, au transferat instituţiilor Uniunii o bună parte din atributele suveranităţii naţionale, au pus la dispoziţia transnaţionalelor capitalul acumulat de români, resursele naturale ale ţării, ca şi teritoriul naţional, care, în baza prevederilor Protocolului de aderare, în condiţiile sărăcirii poporului român, poate fi cumpărat de străini, la preţuri de zeci de ori mai mici decât cele practicate în ţările dezvoltate ale Europei.
„Aderarea” României la Uniunea Europeană s-a dovedit total potrivnică intereselor poporului român. În cei şapte ani scurşi de la aderarea României la Uniunea Europeană, contribuţia României la bugetul Uniunii Europene este mai mare decât sumele băneşti obţinute de România de la bugetul Uniunii. Cea mai mare parte a capitalului acumulat de români în timpul regimului comunist, în valoare de peste 300 miliarde de euro, a fost trecută în proprietatea transnaţionalelor, la preţuri derizorii. Profiturile realizate cu acest capital, reprezentând mai mult de jumătate din avuţia creată în România, sunt însuşite de noii proprietari ai capitalului şi transferate în afara ţării. Ca urmare a „adearării”, regiile autonome înfiinţate pentru exploatarea resurselor naturale ale ţării au fost desfiinţate, „reorganizate” ca societăţi comerciale, împinse în faliment şi vândute pe nimic străinilor, astfel că resursele naturale ale României sunt exploatate de transnaţionale. România a acumulat o datorie externă de 100 miliarde de euro, ceea ce face ca serviciul acestei datorii, adică ratele şi dobânzile, să fie de peste 40 miliarde de euro, în fiecare an. O treime din avuţia pe care o creem, în fiecare an, trebuie schimbată pe euro, pentru plata ratelor şi dobânzilor la datoria externă.
Prin revizuirea Constituţiei în anul 2003, guvernanţii României au deposedat poporul român nu numai de dreptul său suveran de a decide el, poporul, aderarea la tratatele constitutive ale Uniunii Europene, dar l-au deposedat şi de dreptul de a aproba revizuirea acestor tratate. Şi-au însuşit ei acest drept.
Noi credem că popoarele Europei îşi pot apăra mai bine interesele în Uniunea Europeană decât în afara acesteia. Cu condiţia ca această Uniune să fie o uniune de state naţionale suverane. Cu condiţia ca această Uniune să nu se transforme într-o nouă Uniune Sovietică. Uniunea Europeană trebuie să fie o uniune vamală, o uniune monetară, o uniune comercială, o uniune militară, o uniunne diplomatică. Numic mai mult. Instituţiile Uniunii Eropene nu trebuie investite cu atribute care pot fi exercitate mult mai bine de statele membre. Instituţiile Uniunii Eropene au, deja, mai multe atribuţii decât ar trebui să aibă. Instituţiile Uniunii Europene nu trebuie investite cu atribuţii în stabilirea regimului proprietăţii, în distribuţia şi însuşirea veniturilor create de cetăţeni, în stabilirea regimului fiscal, în stabilirea regimului exploatării resurselor naturale ale popoarelor. Reglementările şi instituţiile Uniunii Europene nu trebuie subordonate intereselor corporaţiilor transnaţionale de acaparare a capitalurilor, a resurselor naturale şi a teritoriilor popoarelor europene.
Acestea sunt motivele pentru care am propus ca după articolul 1, cu denumirea „Statul român”, să introducem un nou articol în Constituţia României, articolul 1.1, cu denumirea “Uniunea Europeană” şi cu următorul cuprins:
„(1) România este stat membru al Uniunii Europene.
(2) România aplică prevederile tratatelor constitutive ale Uniunii Europene, precum şi celelalte reglementări ale Uniunii, stabilite în conformitate cu prevederile tratatelor constitutive.
(3) Revizuirea tratatelor constitutive ale Uniunii Europene se aprobă de poporul român, prin referendum.
(4) Poporul român poate hotărî, prin referendum, retragerea României din Uniunea Europeană, în cazul în care consideră că reglementările sau acţiunile Uniunii Europene contravin intereselor sale, cu respectarea prevederilor tratatelor constitutive ale Uniunii.”
Recunoaştem, deci, prin Constituţie, că România este stat membru al Uniunii Europene, cu drepturile şi obligaţiile pe care le conferă această calitate, de stat membru.
Recunoaştem obligaţia de a aplica prevederile tratatelor constitutive, precum şi celelalte reglementări ale Uniunii, DAR numai ACELE reglemantări stabilite ÎN CONFORMITATE cu prevederile tratatelor constitutive.
Redăm poporului român dreptul său suveran de a aproba el, poporul, revizuirea tratelor constitutive, prin referendum, astfel încât politicienii, oricare ar fi ei, să nu ne mai impună obligaţii contrare intereselor noastre, ale românilor.
Mai mult, exprimăm dreptul suveran al poporului român de a hotărî retragerea României din Uniunea Europeană, în cazul în care el, poporul român, ajunge la concluzia că reglementările şi acţiunile Uniunii Europene contravin intereselor sale. Evident, cu respectarea prevederilor tratatelor constitutive referitoare la retragere.
Constantin Cojocaru
27.12.2013
PS. Textul integral al proiectului de lege privind revizuirea Constituţiei României, propus de Comitetul de Iniţiativă al Mişcării pentru Constituţia Cetăţenilor, înregistrat la Consiliul Legislativ al României cu nr. R1937/17/12/2013, este publicat pe www.variantacojocaru.ro, la Secţiunea Mişcarea pentru Constituţia Cetăţenilor, rubrica PROIECTE MCC, împreunaă cu expunerea de motive şi cu toată documentaţia care a stat la baza elaborării acestui proiect.
UN SUBIECT PRELUAT SI CARE TREBUIE DEZBATUT LA TELEVIZIUNEA NATIONALA !
După deşeuri, Romania deschide porţile teroriştilor?
Într-un alt articol, cândva prin martie 2013, arătam cum croşetează Românii în timp ce altii ne transformă ţara în groapa de gunoi a Europei.
Prin februarie 2010 prin presă apăruseră semnale cu privire la încercările Europei de a găsi un loc de depozitare a deşeurilor marilor Europei şi România se afla în tratative, pentru că conducerea ţării de atunci, ca şi cea de acum gunoieri de meserie, sau gunoaie umane, erau gata să deschidă gura pentru ca fumătorii UE să îşi stingă ţigările pe limba lor, numai să îi păstreze în scaune. La vremea respectivă transformarea României în groapa de gunoi a Europei era numai o ipoteză. Acuma este o certitudine. Pe tunci se spunea că pe teritoriul ţării noastre sunt depozitate circa 1.400 de tone de reziduuri radioactive.Oficial. Tot oficial, presedinta Consiliului National pentru Controlul Activitatilor Nucleare (CNCAN), Vajda Borbala, spunea că România nu are în vedere importul ori depozitarea de reziduuri nucleare provenite din alte ţări, precizând că acest lucru este stabilit prin Legea 111/1996, în vigoare la acel moment. Riscurile implicate de existenţa unui depozit de deşeuri radioactive, spunea atunci doamna Vajda Borbala, “sunt ca acestea, dacă nu sunt stocate în condiţii sigure, să se infiltreze în ape şi să afecteze biosfera”. Senatorul Sever Cibu, vicepresedinte al Comisiei de mediu, spunea şi el că apele din Bihor care provin din fostele exploatări de uraniu conţin şi acum urme de substanţe radioactive, fiind de nefolosit. Este bine că se ştiu urmările atât ale folosirii cianurilor la exploatarea aurului şi lacurilor de decantare cât şi ale depozitărilor unor deşeuri toxice. Este rău că deşi se cunosc urmările, se acceptă totuşi contractele şi ne trasnformăm în groapa de gunoi a Europei.
Se cunoaşte cazul navei Flaminia care a tot căutat o ţară care să o primească până a găsit corupţii din România care să “o repare“ în Mangalia bineînţeles contra un comision substanţial. Cu ce riscuri? Păi pentru cine nu a citit, citiţi aici : http://www.replicaonline.ro/agitatie-pe-nava-flaminia-a-inceput-sa-se-sparga-buboiul-lucrurile-nu-sunt-in-regula-nici-la-bord-nici-in-documente-119952/
Se cunoşte de asemenea şi cazul depozitului de deşeuri de la Câmpulung Argeş, unde au ars câteva mii de tone de deşeuri toxice dar nici acum nu se ştie ale cui erau. Întâmplarea face să fie exact cam câte erau şi pe Flaminia. Tot întâmplarea face ca despre cele de pe Flaminia să se spună că au fost trimise la Ploieşti. Cât de departe este Ploieştiul de Câmpulung ? Să se fi ars deşeurile de pe Flaminia la Câmpulung ? Acuma e târziu să mai se verifice ceva cu atât mai mult cu cât oficial nu s-a “ştiut” niciodată ce conţineau containerele de pe Flaminia. Se ştie doar că atunci când un container a luat foc, prefectului Constanţei Eugen Bola, îi tremurau chiloţii cu genunchi cu tot. “Am mai multe informaţii, le verificăm, să lămurim aspecte de ordin tehnic. Am primit un raport. Dumnezeule mare, este o problemă! Avem o problemă, dar nu ştim cât este de mare sau de mică” spunea domnul prefect care de speriat ce era nu mai ştia ce să spună nici cât de groasă să spună că e beleaua. Cât de grave au fost şi problemele cu deşeurile de la Câmpulung şi ce implicaţii au avut, aflaţi de aici:
După incendiul de la Câmpulun, ministrul mediului a demis-o pe directoarea de la APM Argeş pentru că nu a suspendat autorizaţia de mediu firmei Global Eco Center unde a avut loc incendiul, deşi în cadrul unor controale se mai sesizaseră grave abateri de la prevederile legii.De ce e nevoie să se întâmpla nenorociri ca să se ia măsurile legale? E prea mare şpaga?
Cert este că în cazul Flaminia, nava a fost adăstată în una din danele portului Constanţa, aflată în posesiaunei firme controlate de oameni de afaceri libanezi din Constanţa, urmăriţi penal pentru evaziune fiscală cu cereale, de 30 de milioane de euro, alături de alţi doi milionari constănţeni, care s-au îmbogăţit în Portul Constanţa.Ori fi aceiaşi afacerişti prieteni ai domnului Mazăre, cărora acesta se lăuda că vrea să le dea Cazinoul din Constanţa? Nu ar fi de mirare, numai aşa s-ar explica acordul dat de guvernul roman pentru ca nava să fie acceptată în România.
Spuneam că în ciuda avertismentelor domnului Vajda Borbala România a preluat contractele de depozitare şi a acceptat să îşi otrăvească cetăţenii cu deşeurile Europei şi dovada o dă aceeaşi doamnă Plumb, care prin ianuarie 2013 se trezeşte şi domnia sa că unele companii de băieţi deştepţi din afară şi din ţară profită de o legislaţie găunoasă făcută de parlamentari găuriţi sau penetraţi şi penetrabili de şpăgile companiilor interesate de afaceri dubioase. Aşa s-a trezit domna Rovana Plumb să spună că ar trebui suspendate importurile de deşeuri periculoase, până când legislaţia va fi pusă la punct. Iată ce spunea doamna ministru în Ianuarie 2013 :
“România ar putea suspenda importurile de deşeuri periculoase, până când legislaţia va fi pusă la punct. Lucrăm împreună cu Poliţia şi cu Parchetul la aceasta investigaţie(…) Decizia pe care o vom lua, în proportie de 99%, va fi aceea de suspendare a importurilor de deşeuri periculoase până când legislaţia din România va fi pusă la punct în ceea ce priveşte trasabilitatea””
Să credem că s-a deşteptat doamna Plumb şi a devenit un bun român aşa dintr-o dată, sau că foamea de bani este mare şi se simte nevoia unei “renegocieri” a contractelor sub pretextul clarificării legislaţiei? Eu, cu toată indulgenţa, tind să înclin către varianta 2, pentru că în ceea ce priveşte intenţiile guvernului Ponta sunt lămurit. Şi ca să nu se spună că am păreri, să vedem ce ne pregăteşte domnul Ponta.
Spuneam că am devenit GHENA Europei în materie de deşeuri radioactive. Ei bine, de parcă asta nu era de ajuns, guvernul Ponta a decis să ne transforme şi în depozitarul gunoaielor umane, sau mai bine zis a unor organizaţii teroriste. Nu e de ajuns că am acceptat închisorile CIA cu locatari cu tot, acuma partenerul nostru strategic ne transferă şi organizaţiile teroriste pe care nu le mai poate menţine în Irak. Nu e glumă, ştirea apare pe unele site-uri şi bloguri româneşti şi apoi a fost preluată de The Telegraph. Pe scurt. Pe site-ulhttp://danamarca70.wordpress.com/2013/12/18/48875763/ apare informaţia cum că
“În cadrul întâlnirii, care a avut loc la Bruxelles din 4 decembrie, Ministrul Afacerilor Externe Titus Corlățean și Secretarul de Stat american John Kerry au discutat o posibilitate de a reloca membrii organizației teroriste Mujahedin-e Khalq (MEK) în România. Pentru a discuta detalii acestei cerere înțara noastră va veni consilierul Secretarului de Stat al SUA Jonathan Vainer care se ocupă cu migrația acestei organizație. Dacă Traian Băsescu acordă cu propoziția, toți 3000 membrii de MEK va fi localizată compact aproape de orașul Craiova.”
Informaţia fiind postată de un blogger poate fi o simplă speculaţie, sau mă rog, goanga cuiva cum sunt destui pe internet. Dar aceeaşi persoană care dă această informaţie, intră pe blogul unei doamne care lucrează la Externe şi care la rândul ei face referiri la discuţiile dintre Corlăţean şi Kerry.http://ioraiciu.wordpress.com/2013/12/16/intalnire-kerry-corlatean-la-ministeriala-nato/
Aici pe acest site are loc o discuţie între numita Danamarca şi doamna Raiciu, de la Externe, pe tema MEK iar doamna Raiciu confirmă că a vorbit cu persoane din externe care au relaţia Kerry în gestionare şi i-au confirmat că există discuţii pe această temă. Iată discuţia dintre cei doi :
“raiciu responded: December 17, 2013 at 11:20 am
Am vorbit cu niște colegi ai mei ieri. Mi-au spus că SUA vrea să se mute toți 3000 de teroriști din această organizație la Craiova. Nu pot crede că autoritățile noastre vor fi de acord cu aceasta!
danamarca70 said: December 17, 2013 at 12:58 pm
Este posibil, având în vedere cât de multă presiune Departamentul de Stat al SUA are pe președintele nostru de obicei. Atunci o să avem o enclavă de teroriști și criminali care au încercat să-l omoare pe președinte, prim-ministru și alți oficiali de prim rang în Iran.
raiciu responded: December 17, 2013 at 1:19 pm
Sunt sigur că americanii ne vor promite munți de aur pentru acordul nostru ca de obicei. Ne vor convinge că vor finanța toate cheltuielile și țara noastră va obține profit economic și etc. Dar în sfârșit, nu vom obține nimic.
danamarca70 said: December 17, 2013 at 1:33 pm
Nu ințeleg ce profit putem obține de tot? Nu aș lăsa criminali și teroriști în casa mea chiar și pentru mulți bani. O să-ți spun mai mult! În conformitate cu informația din internet MEK este independentă financiar. A făcut lobby la Congresul al SUA pentru excluderea sa de pe lista organizațiilor teroriste.”
Deci deşi official nu spune şi nu recunoaşte nimeni nimic, pe surse subiectul este cunoscut.
Cine este MEK ? Pentru cei care vor să afle intraţi pe acest link :http://en.wikipedia.org/wiki/People%27s_Mujahedin_of_Iran
Şi veţi afla că este o organizaţie teroristă care se află sub oblăduirea CIA care reevaluat-o aşa cum a făcut şi UE pentru că făcea ceea ce făcea Carlos pentru cei care îl plăteau pe vremuri. Ei bine, lucrurile încep să scape de sub control în “eliberatul şi civilizatul Irak,” mai nou Farujah a căzut în mâinile Al Qaeda, probabil o facţiune din cele care nu vor să mai asculte de americani, sau care încă stau sub controlul celor care i-au înfiinţat dar vor să îşi extindă teritoriul ceea ce face ca MEK să se simtă ameninţat şi e nevoie de redislocare. Unde să îi mute prietenii noştri americani dacă nu în România, singura ţară care primeşte toate deşeurile lumii şi mai şi mulţumeşte pentru ele ? Iată cum România, ţara tuturor deşeurilor este gata să primească acuma cu braţele deschise aproape 4000 de mujahedini membri ai unor organizaţii teroriste care reevaluaţi sau nu tot terorişti rămân. Ce nevoie are România de ei? Cum va accepta Europa acest transfer? Vom asista la un nou război între americani şi europeni după criza telefoanelor interceptate? Va fi România băgată între licurici? Despre Ponta şi Băsescu nu îmi fac nici o iluzie, amândoi sunt la fel de vânduţi şi gata să dea orice aprobare numai să fie susţituţi în alegeri de către marele aliat. Momentul este bine ales, americanii nu sunt proşti, vin cu acest proiect exact când trebuie, acuma când ambii vânzători sunt gata să vândă tot ca să îşi asigure continuitatea şi sprijinul la alegeri, deci ambii vor semna cu ochii închişi orice numai să li se garanteze protectoratul. În timpul ăsta românii croşetează, fac ciorapi pentru iarnă, unii fac carâmbul şi alţii ce a rămas. Cei care se cred .. viteji se vor “răzbuna” la alegeri, ei nu vor participa la vot ca să le arate ei lor, celor care guvernează, că nu dau doi bani pe alegerile lor şi ca să le uşureze procesul măsluirii voturilor. Asta e tot ce va face românul. Ce vor face mujahedinii? Păi nu e greu de ghicit. Unii spun că vor fi cazaţi pe lângă Craiova, ori în Mehedinţi pe unde a încercat să se sinucidă de curând “din motive personale” un SRI-st. Alţii spun că cei 4000 de mujahenici fideli vor asigura paza bazei de la Deveselul că americanii nu au încredere în români care ar fi gata să vândă şi gardul şi scutul, bucată cu bucată. Cine ştie până la urmă sub ce pretext şi cu ce misiune vor veni, poate pentru a lupta împotriva “teroriştilor ecologişti” care pun beţe în roate proiectelor RMGC şi Chevron. Numai Dumnezeu ştie, sau poate şi Allah. Domnul Ponta, Corlăţeanu, Băsescu ce spun, au auzit ceva sau este doar aşa un subiect lipsit de importanţă?
UPDATE: Duminică 5 ianuarie: MAE a dat o dezminţire la Nasul cu privire la informaţia privind redislocarea MEK. Modul în care a făcut-o însă ridică semne de întrebare. În loc să dea detalii cu privire la discuţiile avute cu John Kerry, şi să declare răspicat dacă au avut loc asemenea discuţii, domnii de la MAE discută despre cele două bloguri unde a apărut informaţia, despre credibilitatea acestora şi faptul că sunt recent apărute, deci nu sunt credibile. Pe noi nu ne interesează dacă numele celor care au dat informaţia este real sau nu sau când au decis să facă publice unele informaţii ci dacă informaţia este reală. Dar MAE s-a mulţumit să spună că nu intră în competenţa MAE astfel de negocieri. Cu alte cuvinte, “nici cu pumnul în stomac, nici nu palma peste gură”, răspuns băsescian. Iată mai concret ce a declarat MAE:
“In urma verificarilor specializate, a rezultat ca asa-zisele ‘surse’ de informatie citate sunt in realitate doua bloguri false, fabricate recent si atribuite in mod fraudulos unor angajati ai MAE, pentru a disemina respectivele ‘informatii’. Veridicitatea celor doua bloguri este nula.
In orice caz, subiectul mentionat de dumneavoastra nu constituie o tema de negociere pentru Ministerul Afacerilor Externe, iar aceasta tema nu intra oricum in sfera de competenta a MAE”
Surse:
http://stareanatiunii.com/the-telegraph-sua-negociaza-mutarea-a-3000-de-teroristi-in-romania.htmlhttp://ioraiciu.wordpress.com/2013/12/16/intalnire-kerry-corlatean-la-ministeriala-nato/http://www.realitatea.net/un-angajat-sri-a-incercat-sa-se-sinucida_1331460.html
http://www.in-cuiul-catarii.info/2013/03/31/romanii-croseteaza-3589http://www.romania-actualitati.ro/deseuri_nucleare_depozitate_in_romania-10121http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/europa-vrea-sa-depoziteze-deseurile-nucleare-la-fraieri-printre-acestia-si-romania-177815.htmlhttp://en.wikipedia.org/wiki/People%27s_Mujahedin_of_Iranhttp://my.telegraph.co.uk/debatableopinion/debatableopinion/26/u-s-to-move-3000-terrorists-to-romania-mojahedin-khalq-mko-mek-rajavi-cult/http://danamarca70.wordpress.com/2013/12/18/48875763/
http://www.in-cuiul-catarii.info/2013/03/31/romanii-croseteaza-3589http://www.romania-actualitati.ro/deseuri_nucleare_depozitate_in_romania-10121http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/europa-vrea-sa-depoziteze-deseurile-nucleare-la-fraieri-printre-acestia-si-romania-177815.htmlhttp://en.wikipedia.org/wiki/People%27s_Mujahedin_of_Iranhttp://my.telegraph.co.uk/debatableopinion/debatableopinion/26/u-s-to-move-3000-terrorists-to-romania-mojahedin-khalq-mko-mek-rajavi-cult/http://danamarca70.wordpress.com/2013/12/18/48875763/
joi, 2 ianuarie 2014
MESAJ LA INCEPUT DE AN !

Stimati camarazi,
<< In pariul cu viata atat de mult incercata si bulversata de guvernarile esuate ale Romaniei, NOI- militarii profesionisti, am mai INVINS un an, am ramas aceiasi si poate mai multi, la masa luptei sindicale ! Nu am uitat nimic si Nu avem a ne reprosa nimic, pentru ca NOI nu am fost la o masa de joc! 2014 reprezinta pentru NOI o noua miza si o noua provocare ! Este cartea noastra deschisa cu retetele succesului ! De NOI depinde ce ne alegem ! Sa fim la inaltimea asteptarilor, pregatirii si conceptiei noastre, despre apararea valorilor democratiei reale si in primul rand a drepturilor fundamentale ale omului !>>
La Multi Ani !
Vicepresedinte al CD/Coordonator
Presedintele Filialei Pitesti
Colonel ec.Victor Popescu
luni, 30 decembrie 2013
APEL CATRE SOCIETATEA CIVILA DIN ARGES
CONSILIUL NATIONAL AL SOCIETATII CIVILE (CNSC)
Forta a Treia - forta
civica a natiunii romane!
APEL
CATRE
TOTI MEMBRII CNSC
PENTRU
REORGANIZAREA SOCIETATII CIVILE ROMANESTI
-
Proiect de plan
de actiune pentru anul 2014 -
1. Actualizarea
si completarea documentului programatic al CNSC, intitulat "PLATFORMA
CIVICA". Termen: 20.01.2014;
Responsabili: Dogaru Mircea (ROMANIA),
Popescu Mircea (SUA), Hazaparu Dan (ROMANIA).
2. Difuzarea
"PLATFORMEI CIVICE" catre membrii CNSC si in mass media, in scopul
adoptarii acesteia, prin consens. Perioada: 20-31.01.2014; Responsabil: Sirbu
Razvan.
3. Intocmirea
unui studiu/articol cu tema "Forta a Treia, forta civica a natiunii
romane. Scopul si rolul societatii civile in prezent si in perspectiva".
Termen: 20.01.2014; Responsabil: Dogaru Mircea.
4. Informarea si
atragerea a cat mai multe sindicate, ONG-uri si cetateni in randurile CNSC.
Stabilirea procedurii de adeziune pentru persoane juridice si pentru persoane
fizice. Termen: 31.01.2014;
Responsabil: Radu Toma (SUA).
5. Inregistrarea
sindicatelor, ONG-urilor si a persoanelor fizice din cadrul CNSC ca membri
sustinatori ai Consiliului Unirii, in scopul atragerii catre CNSC a cetatenilor
Republicii Moldova, care detin si cetatenia romana. Termen: 31.01.2014; Responsabil: Radu Toma; Anatol Munteanu (REPUBLICA
MOLDOVA).
6. Stabilirea
cadrului organizatoric al activitatii interne a CNSC. Stabilirea de
coordonatori pe domenii de activitate, la nivel national, astfel:
a. Coordonator
pe probleme de politica interna;
b. Coordonator
pe probleme de politica externa;
c. Coordonator
pentru diaspora;
d. Coordonator
pentru unirea Basarabiei cu Romania;
e. Coordonator
pentru relatia cu NATO si UE;
f.
Coordonator pentru probleme economice;
g. Coordonatori
pentru monitorizarea principalelor institutii ale statului de drept.
Termen: 31.01.2014;
Responsabili: presedintii sindicatelor
si ONG-urilor membre ale CNSC.
7. Dezvoltarea
retelei de Internet a CNSC si a comunicarii electronice:
a. Construirea
si atribuirea unei pagini de Internet pentru fiecare comuna si oras din Romania
(toatal 3174 localitati). Termen: 31.01.2014;
Responsabil: Rinciog Dumitru; Sirbu
Razvan.
b. Expedierea
unei scrisori de informare (vezi Anexa 1)
catre toate cele 3174 de localitati ale Romaniei. Termen: 31.01.2014; Responsabil: Radu
Toma.
c. Publicarea si mediatizarea opiniilor membrilor
CNSC pe paginile de Internet ale localitatilor, in scopul crearii celei mai
mari tribune de exprimare libera a cetatenilor si de dezbatere democratica a
problemelor Romaniei. Termen: Permanent;
Responsabili: Pricina Valeriu, Rinciog Dumitru.
8. Implicarea in
alegerile europarlamentare - noul test oficial de masurare a fortei si
influentei CNSC in societatea romaneasca:
a. Intocmirea
unei liste de 50 - 60 de candidati din Romania,
Republica Moldova si Diaspora (LISTA NATIONALA), alesi din randul personalitatilor
de cetatenie romana, ale caror calitati morale si profesionale sunt in afara oricarui dubiu (candidatii
nominalizati de CNSC pot fi si membri ai unor partide politice). Termen: 31.01.2014; Responsabil: Dogaru Mircea, Denisa Popovici, Dragos
Militaru.
b. Expedierea
unei invitatii de adeziune la CNSC, alaturi de un contract de sponsorizare a
societatii civile, pentru fiecare dintre candidatii propusi pentru LISTA
NATIONALA. Termen: 10.02.2014;
Responsabil: Vasile Mihai
c. Desfasurarea
unui sondaj public, in scopul stabilirii ordinei pe lista a numarului maxim de candidati, prevazuti de legea
electorala (aproximativ 43 de persoane). Termen: 20.02.2014; Responsabili: Toma
Radu, Miron Manega.
d. Negocierea si
inregistrarea la BEC a unei aliante electorale cu unul sau mai multe partide
politice care accepta alianta electorala cu CNSC prin SCMD.. Termen: 25.02.2014;
Responsabil: Dogaru Mircea
e. Implicarea in
strangerea de catre partidul/partidele aliate a cel putin 200.000 de semnaturi
de sustinere a a candidatilor inscrisi pe LISTA NATIONALA. Termen: 01.03.2013; Responsabili: Presedintii tuturor sindicatelor si
ONG-urilor membre ale CNSC
f.
Intocmirea Planului de desfasurare a campaniei
electorale pentru promovarea candidatilor inscrisi pe LISTA NATIONALA. Termen:
imediat dupa adoptarea HG privind alegerile europarlamentare (cu 90 zile mai inainte de ziua alegerilor).
Raspunde: Balan Iosif
9. Participarea
la pregatirile privind sarbatorirea Zilei Limbii Romane. Termen: 15.08.2014; Responsabil: Corneliu Leu, Pricina Valeriu.
10. Intocmirea
unui plan de masuri pentru implicarea CNSC in alegerile prezidentiale. Termen: cu 60 zile inainte de data alegerilor;
Responsabil: Dogaru Mircea.
COORDONATOR AL
CONSILIULUI NATIONAL AL SOCIETATII CIVILE,
PRESEDINTE AL SINDICATULUI
CADRELOR MILITARE IN REZERVA,
Col. (r) profesor dr.
Mircea DOGARU
PS:
1.
In perspectiva celor de mai sus, SCMD va
sustine, spre exemplu, includerea pe LISTA NATIONALA a d-lui senator Dumitru Pelican (PC) si a
d-lui Radu Todoran (PSD Alba).
2.
Proiectul de mai sus a fost intocmit in baza
Rezolutiei Consiliului National al Reprezentantilor SCMD, Alba Iulia,
30.11.2013.
Abonați-vă la:
Postări (Atom)