luni, 9 iulie 2012

INVITATIE LA REFLECTIE !


                                    HONOR ET PATRIA ,VAE VICTIS !


                                               FILIALA    1      PITESTI      




                                                                                                                                                                                                                 CAMARAZI !  ADUCETI-VA AMINTE SI...NU UITATI !






PRESEDINTELE care a spus: '' SA TRAITI BINE '' !




''...I-AM  CIURUIT...''


''...Voi fi presedintele tuturor romanilor ,indiferent de optiune...''
''...Mie mi-e foarte greu ,sa conduc o structura ,in mod democratic...''
''...N-am mintit niciodata...''
''...Nu am nimic de schimbat la comportamentul meu de pana in prezent..''
''...Statul nu poate raspunde pentru fiecare cetatean...''
''...Taierea salariilor pentru tot aparatul bugetar ,cu 25 %...''
''...Am vrut sa-l bat pe profesorul de liceu cand mi-a zis ca fiica mea cea mica ,nu poate trece clasa...''
''...20 la suta din romani sunt hemosexuali...''
''...Scoala romaneasca produce tampiti...''
''...Chiar daca USL castiga alegerile din noiembrie ,nu am sa le dau mandatul de prim ministru...''
''...Trebuie sa pui patru cuburi de gheata si whisky atat cat sa pluteasca cuburile.Asa trebuie sa bei .Asta e diferenta dintre unul care stie sa bea si unul care bea ca prostul (sic!)...''
''...Daca te intinzi pe birou ,iti arat eu cum se face primul ajutor ...''
''...Criza economica este numai la televizor...''
''...Daca vreti sa stiti mai multe despre mine ,intrebati-l pe domnul general SRI VS ,va spune el totul...''
''...Doctorul Yassin ,beneficiarul cinstit al averii lui Omar Hayssam...''
''...Sunt perfect doamna...''
''...Ati colaborat cu securitatea ? EU nu am facut politie politica...''
''...Mai pasarica ,n-ai si tu alta treaba ?...''
''...Cat era de agresiva tiganca asta imputita...''


''...Le regret si sunt de acord ca astfel de afirmatii nu trebuie facute de niciun om politic ,cu atat mai putin de un sef de stat...''
                                          - TRAIAN  BASESCU-








PRESEDINTELE FILIALEI 1 PITESTI SCMD,
Colonel ,Victor Popescu