marți, 14 martie 2017

COMUNICAT

Catre,
membri de sindicat din filialele SCMD - MUNTENIA SUD !

doamnelor si domnilor camarazi!
Spuneam in 2010 si ulterior am accentuat in 2011, 2012 si 2013, despre nevoia de UNITATE , pentru a lupta organizat , la timp si eficient , impotriva penalilor din MAp.N., care s-au opus si se opun in continuare, redobandirii legale a drepturilor noastre de pensie, s.a.; In opinia penalilor care se opun, dupa modul de aplicare a legilor, Romania ar avea mai multe armate, asa ca unii care AM SLUJIT CU ONOARE TARA in armata din trecut, nu putem avea drepturi de pensie similare cu cei de azi...pentru ca vezi Doamne...noi nu avem sporuri de fidelitate, stampile , etc...," deoarece "n-am fost fideli si nu lucram cu stampile la Documentele Operative si de Mobilizare"...
Nu numai ca asta nu s-a intamplat, dar locul sau , a fost luat de DEZBINARE - o dezbinare fara precedent, cum nu a mai fost NICIODATA in  istoria militara a Romaniei;
Regret ca marea majoritate a militarilor rezervisti, au cazut in aceasta capcana !
Din pacate, si  astazi, o tinem langa cu vorba si parerile...care...nu numai ca NU intereseaza ,dar e curata PIERDERE de TIMP!

doamnelor si domnilor camarazi !
Atasat la Contestatia pe care am trimis-o Comisiei de Contestatii a MAp.N, dupa primirea deciziei de recalculare, am depus TOATE H.J.( Sentinte Civile definitive si irevocabile) - deoarece asa dupa cum multi stiti, am castigat definitiv si irevocabil , dreptul la pensia militara de servici . Ce credeti ca mi-a raspuns presedintele comisiei de contestatii???
Contestatia este NEINTEMEIATA !
Deci Hotararile Justitiei ( 8 opt la numar ) sunt NEINTEMEIATE !
Vedeti cine face justitie in Armata Romaniei ?
Ce trebuie facut acestui individ si altora ca el?
Domnule ministru al Apararii : A venit primavara! Scoate-ti mizeria din minister afara , ca ne-a omorat camarazii si ne infecteaza zilnic! 
Oricum NOI venim sa va sprijinim!
Asadar sa trecem la Prima Treapta a Capacitatii de Riposta , domnilor colegi din SCMD!

VICEPRESEDINTE SCMD-coordonator F M Sud
colonel Victor POPESCU