luni, 4 august 2014

REZERVISTII SI ACTIVII PROFESIONISTI AI ARMATEI CARE CUNOSC FOARTE BINE INGINERIA CRIMINALA DE INVRAJBIRE A CORPULUI DE CADRE MILITARE, INSTRUMENTATA DE DILETANTI POLITICI, VOR DA LUI PONTA, CONTINUATORUL POLITICII COLEGULUI SAU CU NUME DE .....boc, Z E R O VOTURI LA Prezidentiale!



Ponta va primi la alegerile prezidentiale cate un vot negativ de la fiecare militar activ si in rezerva, precum si de la membrii familiilor acestora! In limbaj NATO "The prime minister must go home!"


Se apropie alegerile prezidentiale. In lipsa unui candidat-surpriza care sa rastoarne imaginea searbada a scenei politice romanesti si sa resusciteze electoratul satul de gogoritele politicienilor ultimilor ani indiferent de tabara si de culoarea politica (culoarea e mixta oricum), cel mai probabil ca finala mare se va desfasura intre un ardelean sas pe nume Klaus Iohannis si un oltean ruso-ebraic pe nume Victor Ponta. Lupta se anunta deosebit de acerba, datele preliminare centralizate din diverse sondaje (le eliminam pe cele subiective comandate de partide) indicand o finala stransa gen Geoana-Basescu in anul 2009 (cand Geoana a fost presedinte virtual pentru o noapte).

Cum realitatile ultimilor ani politici demonstreaza ca voturile nu conteaza decat pt. cei alesi si niciodata pt. alegatori, in Romania neexistand politici de dreapta sau de stanga, ci doar smenuieli pe dreapta sau pe stanga si un dezinteres comun total din partea alesilor pt. cetateni, este de asteptat ca la alegerile prezidentiale din acest an sa se repete situatia din 2009 sau de la referendumul din 2012. In 2009 nu a castigat Basescu intrucat ar fi fost mai convingator pt. alegatori decat Geoana, ci pur si simplu romanii i-au acordat vot masiv negativ lui Geoana pt. faptele sale concrete (lipsa sa crasa dar si de credibilitate, a ne aduce aminte vizita la interlopul S.O. Vantu in miez de noapte). La referendumul din 2012 romanii nu i-au acordat lui Ponta cele 7,5 milioane de voturi intrucat acesta ar fi fost mai convingator decat Basescu, ci pur si simplu romanii i-au acordat voturi negative lui Basescu tot pt. faptele sale concrete. 

Urmare a celor mentionate si tinand cont de stilul romanilor de a acorda vot negativ unui candidat nu pt. ca ar fi mai bun acela, ci pt. a-l sanctiona pe celalalt candidat pt. fapte concrete precum si de faptul ca Iohannis are la acest moment o imagine pozitiva sau neutra asupra celor mai multi romani, urmeaza ca la alegerile prezidentiale din acest an si Ponta sa ajunga in situatia pragmatica de a fi votat nu ca inocent politic, ci si pt. faptele sale concrete si ale formatiunii/aliantei sale politice din timpul mandatului de premier. Aici Ponta are o problema serioasa si care ii poate deveni fatala: a promis prea multe inainte de a fi inscaunat din care nu a realizat aproape nimic. Caz in care este de asteptat sa primeasca suficient de multe voturi negative, incat sa piarda alegerile in fata lui K. Iohannis.


CE A FACUT SAU NU A FACUT PONTA SI ALIANTA SA POLITICA PENTRU MILITARI?

In primul rand ca Ponta nu a adoptat in calitate de premier nici macar un singur act normativ dintre cele solicitate in mod legitim de catre militari, fie ei in rezerva sau activi. Si chiar mai mult! Principalul proiect de lege asteptat de militari atat in rezerva, cat mai ales in activitate si initiat in cadrul Guvernului (si despre care este evident ca a fost doar o momeala electorala aruncata militarilor inainte de alegerile parlamentare), respectiv cel al Legii pensiilor militare de stat - nu primeste avizul Guvernului pt. a intra in dezbatere in Parlament, fiind blocat de 3 ani de Guvernul Ponta. Adica de Ponta insusi!

Cunoastem ca in peste 2 ani de mandat, Ponta si-a declinat orice responsabilitate in a adopta macar un singur act normativ pentru militarii in rezerva sau activi, pasand in exclusivitate aceasta sarcina a Parlamentului (caruia in fapt, tot Ponta ii dicteaza ce legi sa adopte sau sa nu adopte), iar singurul proiect de lege initiat in cadrul Guvernului nu este avizat de Guvern. In ceea ce priveste actele normative adoptate de Parlament vizand militarii in rezerva, am mai discutat despre acestea: sunt 2 mistocarii legislative adoptate de alianta politica a lui Ponta, respectiv Legea nr. 112/2012 si Legea nr. 241/2013 in urma carora militarii in rezerva cu pensii diminuate de regimul Boc-Basescu au ramas tot cu banii luati si tot cu pensiile diminuate, in ultima situatie diferind doar metoda diminuarii fata de vremurile lui Boc (Legea nr. 241/2013 legifereaza metoda diminuarii prin schema financiara a neactualizarii pensiilor celor in cauza care au devenit astfelinghetate pt. cca. 70 000 de rezervisti - la multi pe viata).

Dar mai bine sa sintetizam faptele politice concrete ale lui Ponta si ale aliantei sale politice transformate in voturi la alegerile prezidentiale:

1]. Zero voturi lui Ponta pentru neavizarea de catre acesta a proiectului Legii pensiilor militare de stat  si pt. neadoptarea de catre alianta sa politica a respectivei legi la modul concret, deci pana la alegerile prezidentiale. Asadar, Ponta = minim 900 000 de voturi negative voturi de la militarii activi, in rezerva si familiile acestora (acesta este numarul estimativ insumand cca. 300 000 militari activi si in rezerva, pt. fiecare militar adaugandu-se si voturile  a minim 2 membri extrem de apropiati ai familiei).

2]. Zero voturi lui Ponta pentru extragerea in mod ipocrit - adica dupa preluarea puterii politice de catre Ponta, din proiectul initial al Legii nr. 112/2012 (proiectul initial este PL-x nr. 102/2012, era deja votat de Senat in forma initiala in momentul preluarii puterii politice de catre Ponta) a principalelor 2 prevederi care vizau indreptarea unor abuzuri contra a cca. 70 000 de rezervisti cu pensii diminuate, respectiv reintregirea pensiilor acestora si rambursarea sumelor retinute de stat. Acest fapt s-a intamplat la data de 14.06.2012. In ce consta ipocrizia? Proiectul initial apartinea chiar parlamentarilor din alianta lui Ponta cand aceasta se afla in opozitie, iar cand alianta a ajuns la putere si Ponta premier, alianta lui Ponta a modificat pur si simplu proiectul initiat (care in mod paradoxal era aprobat si de Senat) extragand prevederile mentionate la votul in Camera Deputatilor, urmare a avizului negativ a lui Ponta. Urmare a celor mentionate: Ponta = minim 210 000 de voturi negative de la militarii in rezerva cu pensiile diminuate si membrii apropiati ai familiilor acestora pacaliti de Ponta la data de 14.06.2012la doar o luna de la preluarea puterii. [Nota: 210 000 este nr. estimativ insumand cca. 70 000 militari in rezerva cu pensii diminuate, pt. fiecare militar adaugandu-se si voturile  a minim 2 membri extrem de apropiati ai familiei. In conditiile in care nu va fi adoptata Legea pensiilor militare (nu va fi in mod precis adoptata), nr. de 210 000 de voturi negative se subsumeaza nr. de 900 000 precizat la pct. 1]. In caz nerealist al adoptarii legii, cele 210 000 voturi negative vor actiona oricum, iar la acestea se vor adauga din spirit de camaraderie si voturile altor militari neafectati direct de problema in cauza. Par putine voturi, dar Geoana a pierdut pt. o diferenta de 3 ori mai mica].

3]. Zero voturi lui Ponta pentru ofensa adusa celor 70 000 de rezervisti cu pensii diminuate de Boc-Basescu, care ulterior au fost inghetate de Ponta in urma emiterii de catre coalitia sa politica a Legii nr. 241/2013. Va readucem aminte ca legea emisa de coalitia lui Ponta este o capodopera nu doar a ipocriziei politice romanesti, ci mondiale. Prin articolul 1(1) din lege, Ponta s-a prefacut ca reintregeste de la 1 octombrie 2013 pensiile diminuate ale rezervistilor de catre regimul Boc-Basescu, insa prin art. 1(4) pensiile asa-zis reintregite nu mai sunt actualizate ca la ceilalti pensionari din Romania, ci sunt pur si simplu inghetate (la multi pe viata). Esenta acestei cacealmale de legi este ca prin neacordarea actualizarilor precum celorlalti pensionari si celor 70 000 de rezervisti, Ponta recupereaza an de an toate sumele acordate cu titlul de reintregire, astfel incat in final cei in cauza revin exact in aceeasi situatie de diminuare a pensiilor de dinainte de intrarea in vigoare a legii. Legea este considerata pe drept o ofensa de catre cei in cauza, intrucat tertipul financiar folosit in lege induce ideea ca pontistii care au emis-o au mizat pe ignoranta celor 70 000 de rezervisti cu pensii diminuate care nu ar realiza ca d.p.d.v. matematic si financiar prevederile art. 1(4) anuleaza prevederile art. 1(1), respectivii ramanand tot cu pensiile diminuate. Urmare a celor mentionate: Ponta = minim 210 000 de voturi negative de la militarii in rezerva cu pensiile diminuate si membrii apropiati ai familiilor acestora pacaliti de Ponta prin Legea nr. 241/2013[Nota: 210 000 este nr. estimativ insumand cca. 70 000 militari in rezerva cu pensii diminuate, pt. fiecare militar adaugandu-se si voturile  a minim 2 membri extrem de apropiati ai familiei. Nu se insumeaza nr. de la pct. 2] fiind vorba de aceleasi persoane afectate. Se mentin precizarile finale de la pct. 2].

4]. Zero voturi lui Ponta pentru ofensa si discriminarea aduse celor 70 000 de rezervisti cu pensii diminuate de Boc-Basescu si inghetate de Ponta prin Legea nr. 241/2013, urmare a initierii de catre coalitia lui Ponta a unui proiect de lege, respectiv Proiectul L. Nr. 951/11-12-2013 care stabileste ca  se restituie sumele retinute tuturor fostilor beneficiari ai pensiilor de serviciu, cu exceptia militarilor si politisitilorSe mentin precizarile finale de la pct. 2]. Ofensa este prea fatisa, concluzia fiind ca doar militarii si politistii trebuie sa fim fraierii finali!

5]. Zero voturi lui Ponta pentru ofensa si discriminarea aduse tuturor militarilor in activitate, preluate de la regimul Boc-Basescu si mentinute de Ponta si coalitia sa pt. neabrogarea din Legea nr. 284/2010 a salarizarii unitare a art. Art. 92 (1) din Cap. 2 din Anexa nr. VII. Care prevede pe scurt faptul ca militarii sunt remunerati pt. un volum de munca care poate fi impus obligatoriu pt. 24 de ore din 24 si 7 zile din 7 (retribuire la zile calendaristice) in conditiile in care sunt in aceleasi treapte de salarizare cu alte categorii de cetateni care insa isi castiga remuneratiile pt. un volum de munca de maxim 8 ore pe zi si 5 zile pe saptamana (retribuire la zile lucratoare). Aici este o problema si destul de grava. Ideea de baza a asa-zisei reforme in domeniul legislatiei muncii si a pensiilor, a fost cea de egalizare a unor drepturi pt. diverse categorii de cetateni. Militarii au fost trecuti in sistemul public de pensii de Boc-Seitan fiind considerati nesimtiti pt. faptul ca au beneficiat de pensii de serviciu. Numai ca atat Boc-Seitan, cat si ulterior Ponta-M.Campeanu-R. Plumb au tacut si tacmalc asupra faptului ca in Legea nr. 284/2010 a salarizarii unitare apar 2 categorii de cetateni: unii simtiti care sunt remunerati la salarizare ca boierii la zile lucratoare si militarii nesimtiti care sunt remunerati precum sclavii la zile calendaristice? In conditiile in care legea mentionata stabileste la art. 3 faptul ca "Sistemul de salarizare reglementat prin prezenta lege are la bază următoarele principii: c) echitate şi coerenţă, prin crearea de oportunităţi egale şi remuneraţie egală pentru muncă de valoare egală (...)". Nu mai calculam voturile negative pt. Ponta! Oricum, este culmea nesimtirii siipocriziei si incompetentei in a sustine ca politician ca militarii nu trebuie sa aiba drept de pensii de serviciu - intrucat ar beneficia de un privilegiu  fata de alti cetateni, in conditiile in care prin Legea nr. 284/2010 (a salarizarii unitare) toti cetatenii au privilegiul sa castige in 8 ore de munca aceleasi remuneratii cat militarii in 24 de ore, si unii si ceilalti fiind  introdusi oficial in aceleasi trepte de salarizare dupa principiul remuneraţie egală pentru muncă de valoare egala.  

6]. Zero voturi lui Ponta pentru ofensa si discriminarea aduse tuturor militarilor in activitate şi în rezervă din grupa extrema de munca denumita ALTE CONDITII (denumire cam anosta ce-i drept - insa aceasta este grupa care include profesiile cu risc extrem din armata). Este o deviatie legislativa veche preluata de la regimul Boc-Basescu, dar  mentinuta si de Ponta si coalitia sa. Anomalia pe scurt este urmatoarea: in Romania, prin Legea nr. 263/2010 a pensionarii unitare care ii priveste pe militarii care se pensioneaza incepand cu unul 2011, si prin Legea nr. 119/2010 care ii priveste pe militarii pensionati inainte de anul 2011, 2 grupe de munca pt. militari diferite in teorie atat legislativ, cat si ca risc profesional - au acelasi tratament financiar la pensionare. Problema este pe cat de stupida, pe atat de reala! 

Desi poate parea plicitisioare, problema merita detaliata incat scoate la suprafata superficialitatea crasa a tuturor ministrilor de la munca incepand cu Seitan si terminand cu R. Plumb, a tuturor ministrilor de finante incepand cu Chitoiu si terminand cu Ioana Petrescu si a tuturor premierilor incepand cu Boc si terminand cu Ponta. In cele 2 legi mentionate, desi militarii sunt incadraţi legislativ în 4 grupe de muncă cu risc profesional diferit si care ar trebui sa fie tratate financiar la pensionare in mod diferit una fata de cealalta, descoperim ca  în realitate ca acest lucru are caracater doar teoretic, intrucat militarii din grupa „alte condiţii” nu au niciun avantaj financiar sau de altă natură faţă de militarii din grupa de risc inferior denumita „condiţii speciale”, cele 2 grupe fiind tratate efectiv ca una şi aceeaşi grupă de muncă. La modul practic, militarii din ambele grupe mentionate se pensioneaza la acceasi varsta si pt. ambele grupe beneficiul este de 50% majorare punctaj pt. fiecare an lucrat efectiv indiferent în care dintre cele 2 grupe de muncă. 

Cauza deviaţiei legislative este atat de stupida, incat Seitan, M. Sarbu, M. Campeanu sau R. Plumb ar trebui sa se ascunda in ceata pt. incompetenta lor, alaturi de fostii ministri de finante Chitoiu si Ialomitianu incolonati dupa Boc, in frunte cu Ponta si minstresa Ioana Petrescu de la Harvard! Ce se intampla? Art. 8 c) din Legea nr. 119/2010 si art. 18 c) din Legea nr. 263/2010 a pensionarii unitare, realizeaza o diferenta pur teoretica intre militarii din grupa alte conditii si militarii din grupa conditii speciale in sensul ca celor din grupa alte conditii li se acorda perioade suplimentare la vechimea in munca de 12 luni pt. fiecare an lucrat in alte conditii, spre deosebire de militarii din grupa conditii speciale carora li se acorda perioade suplimentare la vechimea in munca de 6 luni pt. fiecare an lucrat in conditii speciale.  Intrucat perioadele suplimentare sunt convertite in punctaje, iar punctajele in bani, intre cele 2 categorii ar trebui sa existe si o diferentiere financiara la pensie. Dar nu exista! Din cauza faptului ca  Art. 27 (3) c) din Legea nr. 263/2010 a pensionarii unitare prevede aceeaşi cotă de contribuţii sociale de 41,3% pt. „condiţii speciale şi alte condiţii de muncă”, ca şi cum ar fi una şi aceeaşi grupă de muncă, ceea ce in cazul militarilor din punct de vedere legal este fals! Aceasta prevedere este în contradicţie cu însăşi intenţia legiuitorului, întrucât Art. 27 (2) c) din Legea nr. 263/2010 prevede astfel: „Cotele de contribuţii de asigurări sociale sunt diferenţiate în funcţie de condiţiile de muncă normale, deosebite, speciale şi alte condiţii de muncă.” Ori, în cazul grupei „alte condiţii” Art. 27 (3) nu mai face diferenţierea în funcţiile de condiţiile de muncă, faţă de grupa „condiţii speciale”. In situatia data se intampla astfel: militarii indiferent in care dintre cele 2 grupe de munca sunt incadrati, beneficiaza la iesirea la pensie de 50% majorare de punctaj pt. fiecare an efectiv lucrat. Caz in care cele 12 luni acordate teoretic ca perioade suplimentare la vechimea in munca celor din grupa alte conditii nu prezinta absolut nicio relevanta. Mai stupid ca atat, nici ca nu poate exista in vreo legislatie!

In una din interventiile pe vremea cand era ministru muncii M. Campeanu, M.M.P.S. a admis anomalia (printr-un secretar de stat - Georgeta Bratu), insa s-a disculpat prin faptul că Art. 27 (3) din Legea nr. 263/2010, nu reprezintă decât integrarea în textul de lege a unei prevederi neadaptate din Legea nr. 571/2003 (Codul Fiscal), la realitatea faptului că prin Legea nr. 119/2010 si Legea nr. 263/2010 şi H.G. nr. 1294/2001, pt. militari grupa „alte condiţii” este o grupă distinctă de muncă faţă de grupa „condiţii speciale”. Cu alte cuvinte, pt. a fi transpusă şi din punct de vedere financiar diferenţierea între cele 2 grupe de muncă, este necesară în primul rând modificarea Legii nr. 571/2003 (Codul Fiscal) care să majoreze cotele de contribuţii sociale pt. grupa „alte condiţii”, astfel încât nivelul de contribuţie să reflecte existenţa perioadelor suplimentare acordate la vechimea in munca de 12 luni pt. fiecare an lucrat în grupa “alte condiţii”. Art. 296^18, alin. 3, lit. a^3) din Legea nr. 571/2003 (Codul Fiscal) stabileşte cotă unică de contribuţii de 41,3% pentru grupa unica de munca pt. cetatenii civili "condiţii speciale şi alte condiţii de muncă" [din care 10,5% pentru contribuţia individuală (angajat) şi 30,8% pentru contribuţia datorată de angajator]”. Secretarul de stat a constatat anomalia, M. Campeanu si Chitoiu au plecat cum a venit lasand deviatia legislativa la fel, iar acum cu R. Plumb, Ioana Petrescu si Ponta lucrurile au ramas neschimbate!

Ce s-a întâmplat, este evident! Prevederea menţionată din Legea nr. 571/2003 (Codul Fiscal), datează dinaintea introducerii militarilor în sistemul public de pensii prin Legea nr. 119/2010 şi Legea nr. 263/2010. Înainte de trecerea militarilor în sistemul public de pensii, fie prin Legea nr. 119/2010, fie prin Legea nr. 263/2010, au operat diverse legi privind grupele de muncă pentru cetăţenii contributori (militarii nefiind contributori) şi care în esenţă au format 3 grupe de muncă, respectiv grupa “condiţii normale”, grupa „condiţii deosebite” şi grupa unica de munca denumită „condiţii speciale şi alte condiţii”. În acest context a fost introdus Art. 296^18, alin. 3, lit. a^3) din Legea nr. 571/2003 (Codul Fiscal), respectiv în contextul în care pt. cetăţenii contributori (altii decat militarii) a existat o grupa unică de muncă denumită grupa „condiţii speciale şi alte condiţii”. 

Numai ca in domeniul militar, începând cu anul 2001, a intrat în vigoare H.G. nr. 1294/2001 care a departajat grupele de muncă pt. militari în 4 grupe, şi nu în 3, respectiv: grupa “condiţii normale”, grupa „condiţii deosebite”, grupa „condiţii speciale” şi grupa „alte condiţii”. Departajarea între grupele de muncă pt. militari a fost realizată în mod adecvat, în baza Legii nr. 164/2001 privind pensiile militare de stat, astfel incat prin legea mentionata militarii din alte conditii au fost diferentiati la pensionare de militarii din conditii speciale. Odată cu trecerea militarilor în sistemul public de pensii prin Legea nr. 119/2010 şi Legea nr. 263/2010, în cele 2 legi a fost integrată şi H.G. nr. 1294/2001, militarii fiind în continuare categorisiti in continuare in 4 grupe de muncă, respectiv grupa “condiţii normale”, grupa „condiţii deosebite”, grupa „condiţii speciale” şi grupa „alte condiţii”.

In context legislativ creat prin trecerea militarilor in sistemul public de pensii incepand cu anul 2001, Ministerul Finantelor nu a mai diferentiat (probabil ca nici nu a fost sesizat de Ministerul Muncii sau de ministerele/direct vizate din domeniul apararii, ordinii publice si sigurantei nationale) si cotele de contributii de asigurari sociale in cazul militarilor din grupa alte conditii fata de militarii din grupa conditii speciale, desi in legislatia de pensionare cele doua grupe de munca sunt diferentiate legislativ. Meseriasii care au ticluit  Legea nr. 119/2010 şi Legea nr. 263/2010 au preluat cu copy-paste din Codul Fiscal cotele de contributii de asigurari sociale in conditiile in care C.F. nu a fost adaptat existentei a 4 grupe de munca pt. militari. 

In fine, in practica povestea este astfel: un militar din grupa alte conditii si care are o profesie de risc extrem - sa zicem cercetas prin parasutare si un militar din grupa conditii speciale care in realiatate care nu risca in realitate nimic - sa zicem sef birou financiar, urmeaza sa se pensioneze. Ambii au drept de pensionare la aceeasi varsta pt. grupa de munca, ambii au aceeasi majorare de punctaj de 50% pt. grupa de munca! Caz in care, cand iesi la pensie din grupa alte conditiiincepi sa te intrebi daca nu era mai bine sa te fi facut contabil in armata din moment ce riscul pt. cele 2 grupe de munca este tratat identic la pensionare! Alt exemplu: personalul unei unitati de infanterie pe timp de pace intra in grupa conditii speciale. Personalul unei alte unitati de infanterie lupta in Afganistan (in Rusia, in Romania - nu conteaza) si pt. perioada respectiva intra automat in grupa de risc extrem alte conditii. La pensionare, nu exista nicio diferenta de tratament intre personalul celor 2 unitati indiferent ca a jucat table in tara sau a luptat cu talibanii sau rusii, si unii si altii beneficiind de aceeasi majorare de punctaj de 50% chiar daca la un moment dat s-au aflat in 2 grupe de munca cu risc diferit. In ceea ce priveste diminuarea pensiilor unor militari in urma schimbarii legislatiei, mare parte fac parte din grupa de risc extrem alte conditii si se datoreaza stupiditatii  legislative mentionate. Si ce daca? Si mai sunt unii care pretind ca intre Seitan, M. Campeanu si R. Plumb ar fi diferente profesionale! Sau intre Chitoiu si I. Petrescu! Sau intre Boc si Ponta! Care din moment ce si unii si altii sunt atat de superificiali incat sa gestioneze o legislatie cu 2 grupe diferite de munca tratate ca una singura?

Revenind la voturile negative de care va beneficia Ponta din partea militarilor din grupa discriminata ALTE CONDITII! Nu ne mai complicam sa le calculam, asa cum pe a le lui Boc le-a numarat Ialomitianu si Sulfina Barbu, pe a le lui Ponta o sa i le numere Rovana Plumb si Ioana Petrescu!

7]. Zero voturi lui Ponta pentru ofensa adusa atat militarilor in activitate, cat si in rezerva din M.Ap.N. (si nu numai) pt. faptul ca a resubordonat ministerul naşului său Gabriel Oprea initial prin Decizia nr. 20/2013, ulterior prin Decizia nr. 79/2014 in conditiile in care cel in cauza a sprijinit din plin regimul Boc-Basescu pt. ca cele mentionate la pct. 1-6 sa se inample. Fara alte calcule!

8]. Zero voturi lui Ponta pentru ofensa adusa atat militarilor in activitate, cat si in rezerva in urma faptului ca in urmafiguratiei sale de a se muta in sediul S.M.G., l-a scos in mod insultator pe seful institutiei din biroul traditional al sefilor S.M.G. (mutandu-l in mod umilitor langa usa de la intrarea in M.Ap.N.), precum si pentru faptul ca a dispus sa fie fie data jos si ascunsa galeria sacra cu imaginile fotografice ale tuturor sefilor Marelui Stat Major/S.M.G. de la inceputuri pana in prezent [Detalii in articolul analistului militar de prim rang Ion Petrescu:  "Grav atentat la identitatea Statului Major General şi la imaginea Armatei României". Felicitari inca o data renumitului analist militar pt. dezvaluirile sale si care in ciuda faptului ca este un om deosebit de calm, la acest moment protesteaza contra premierului, a se vedea inseratul "The prime minister must go home"!

9].  Zero voturi lui Ponta din partea zecilor de mii de rezervisti romani si al familiilior acestora care sub al sau regim continua sa se tarasca prin tribunalele patriei la fel ca sub regimul Boc. Aici este o problema care nu tine doar de demnitate, ci si de prestigiul Romaniei in fata altor natiuni! Un stat cu zeci de mii de militari prin tribunale spune totul despre conducatorii acelui stat!

10]. Zero voturi lui Ponta si din partea sutelor de rezervisti (pe surse - sunt 900 de cazuri doar in M.Ap.N. - probabil ca sunt mult mai multe in tara) executati silit fiscal in acest moment cu diminuari de 1/3 din pensii oricum "inghetate" de acelasi regim Ponta. La care mai adaugam si un numar de rezervisti cu hotarari irevocabile ale justitiei care nu sunt puse pur si simplu in executare de ministere. [In cele din urma a iesit la suprafata si care este cauza pt. care ministerele executa anumite H.J.D. si nu executa alte H.J.D.. Acele H.J.D. care nu sunt executate de ministere sunt cele in care instantele precizeaza faptul ca au mentinut pensiile de serviciu in plata unor militari si politisti in conditiile in care instantele au constatat ca ministerele au emis decizii de pensii rezervistilor in 2011, incalcand in 2011 atat o decizie definitiva a I.C.C.J., cat si o lege a statului roman. Ceea ce este extrem de grav intrucat fapta nu este prescrisa pt. persoanele responsabile care au decis acest lucru, fapta fiind in fapt de natura penala. In concluzie, ministerele nu executa (inca) astfel de H.J.D. nu pentru faptul ca ar mentine in plata pensiile de serviciu unor militari, ci pt. faptul caacestea atrag raspunderea  pt. deciziile luate in 2011 a unor diversi factori de decizie care au incalcat la vremea respectiva atat o  decizie definitiva a I.C.C.J., cat si o lege a statului roman - printre care si G. Oprea]. Referitor la cele mentionate, dovezile concrete sunt prezentate in materialele precedente, materialul nefiind simpla propaganda fara acoperire! Da, in timpul lui Ponta - rezervistii cu pensii diminuate de Boc sunt "inghetati" de Ponta, in plus mai sunt si executati fiscal silit in regimul Ponta! 


Speram ca materialul contine suficiente motive pt. militarii atat activi, cat si in rezerva, cat si pt. membrii familiile noastre, incat sa voteze conform protestului decent al jurnalistului si analistului militar de prim rang"The prime minister must go home"In traducere libera: "Ponta, militarii iti spun direct: - Marş Ponta si tu dupa Basescu si Boc, adica la  groapa istoriei! Iar daca tu nu vrei, te conducem noi! Ai dreptul sa iti iei si bona filipineza cu tine! Doar nu o fi si ea executata silit precum rezervistii romani! In final, tu poti sa retii ca tu nu esti pentru militari decat un Boc travestit! Roaga-l pe atasatul militar al Romaniei in Turcia sa iti traduca ce inseamna Bok!"