miercuri, 30 iulie 2014

PENIBIL DISCURS LA CRAIOVA ! NICI VREMEA NU A MAI SUPORTAT! SI UNDE MAI PUI CA AU VENIT SI JUNII SIBIULUI CA, JOHANIS SA IA ACT! PERICULOASA PROPAGANDA DE PARTID!



CANDIDATURA PE TARABA,
 La tarab (după George Coşbuc)
(preluare dupa net) 

              La Ponta vine un secui, Cu o pălincă şi un pui.                                        „La mine nu sunt
 neam de dac,                              Nici de maghiar, dar tot un drac,
 
Eu asta vrei să spui.
  Secuii toţi la mine vrut Să vin la Bucureşti marşrut,                                      Că la
 Ţinutul Secuiesc S-a zis că numai eu tocmesc
 
 
 Să dai ce noi cerut.
 
 De la Tv noi ai aflat Că tu puţin cam dezumflat,                                    Că protocol
 făcut cu Crin,                                El fost un prunc adulterin 
 Şi vrei noi aliat.
 
 Dacă pe unguri tu respecţi, Să dai la Hunor trei prefecţi,                                Să dai
 mulţi secretari de stat,

 Să faci la „Bolyai” decanat,
 
 Că altfel tu regreţi!
 
 De ministere, ce să spui?                   Pe Hunor trebuie să pui Cultura voastră
 să conduce,                                 Pe voi, românii, să educe,
 
 Să facem toţi secui!
 
 Ai mei secui nervoşi un pic, Să potoleşti la ei, eu zic,                                    Că pun
 iar tricolor pe foc,
 
 Dacă la noi tu nu faci joc                  Şi nu rezolvi nimic!
 
 Ei dat la tine şi palinca Şi un pui fript, dar nu bei inca,                              Eu
 vrei la tine mintea trează,

 Mai stai un pic, nu ospătează
 
 Sau joacă huţulinca!”
 
 Lui Ponta ochii i s-aprind, Nu doar de puiul aburind                                      Se lasă dus,
 cuprins de vrajă,

 Şi nici de-mpăturita glajă. 
 El are doar un gând.
 „Ţinutul Secuiesc primeşti?”                O!!! Ponta, chit de darnic eşti! Mai
 mult dechit ai cerut Bela Sau Hunor,    tinerul acela
 Pe care tu peţeşti.
 
 Dar eu sunt hotărât secui Şi stau aici, betut in cui,                                      Să dai la
 mine un ucaz Şi, ca să nu avem necaz,
 Te rog ştampil să pui!                    Acum te-mbrăţişez fratern, Că eu la drum
urgent aştern! Tu ia palinca, ia şi pui, Eu merg la Hunor iute spui
 intre la Guvern!”