miercuri, 23 martie 2016

RASPUNS LA INEPTIILE UNOR JURISTI!

 “O Prezumtie Juris Tantum”
                                            (O Prezumtie Relativa)

...Esenta vietii este vointa de a fi puternic....- Nitszche...

Cu referire la comunicatele d-nului comandor jurist Constantin Alexandrescu facute in numele si cu avizul pozitiv al d-nului prof. Universitar Dr. Ing.  Mihai Iliescu presedintele ANCMRR din M.Ap.N. in ultima perioada a anului “MMXV”, referitoare la actiunile “SCMD” si ale aliatilor acestuia din “CNSC”,  la pertinenta, relevanta, concludenta ,utilitatea si veridicitatea argumentelor  juridice cu trimitere  la sediul materiei aflate in legile in vigoare pentru combaterea  ilegalitatii si anticonstitutionalitatii OUG “57” din 11.12.2015” art. “40” “LVII” din “XI.XII.MMXV”, art. XL, care  afecteaza drepturile de pensie si de asigurari sociale ale militarilor, politistilor si functionarilor publici cu statut special din “ANP”,  (Administratia Nationala a Penitenciarelor)din M.J. (Ministerul Justitiei).
Referitor la prevederile art. 115 cu titlul generic “Delegarea Legislativa” “CXV”,
- art. “53” “LIII” Restrangerea exercitiului unor drepturi sau ale unor liberati
- art. “55” “LV” Apararea tarii
- art. “57” “LVII” Exercitatrea drepturilor si libertatilor
- art. “118” “CXVIII” Fortele armate
La prevederile legii “24”/2000 “ XXIV/MM” cu privire la normele de tehnica legislativa.
Voi folosi procedeul retoric “Exordium ex abrupto” (“introducere directa”).
Alegatiile si argumentatia juridica a membrilor departamentului juridic al “SCMD” este corecta, onesta si pertinenta referitor la prevederile articolelor anterior mentionate din Constitutia Romaniei, iar legea 24/2000 “XXIV/MM este “de Lege Lata” (“Despre legea existenta”/”in vigoare”).
Orice absolvent al Facultatii de Drept cu un emolument al pregatirii si culturii juridice de nivel “propedeutic” spre “doxa” stie ca o HG, OG, OUG, sunt acte normative administrative cu putere de lege, accesorii ale legii din diferite domenii de activitate legiferate si reglementate de acestea.
Exista o regula axiomatica, “accesorium sequitur principalae” (“accesoriul urmeaza principalul”).
Articolul 40 “XL” din OUG 57 “LVII” rectifica fondul legii 223/2015 “CCXXIII/MMXV”  “Exempli Gratia” (“De exemplu bunaoara”)/
Prevederile articolului 28 “XXVIII” si 29 “XXIX” din anterior mentionata lege referitoare la baza de calcul a pensiei si la cuantumul procentual de 80% “LXXX” “C” din totalitatea veniturilor realizate in ultimele 6 luni din ultimii 5 ani la alegere, pentru cei care au 25 “XXV” de ani de activitate in calitatea definita de lege ca militar, politist, functionar cu statut special.
A veni cu prevederea OUG , sa-l reduci la 65 % “LXV” “C” excede cadrul legal si este un exemplu arhetipal de” abuz de drept” .
Alegati intr-unul din comunicatele d-voastra, ca legea este ambigua si imposibil de aplicat, ca incalca prevederile art. 2 lit b referitor la principiul egalitatii din Legea “CCXXIII/MMXV” etc...
D-voastra suntem ferm convinsi, va considerati un practician al stiintei juridice a dreptului cu un emolument al culturii si pregatirii juridice de nivel epistemologic si atunci ne intrebam noi retoric unde este sagacitatea d-voastra juridica, de nu ati observat, ca prevederile HG si Ordinul Comun de Ministri (“MapN”,” MAI”, “SRI” ) erau tocmai acestea (sa elimine indemnizatiile aleatorii fie ele si de exceptie), pentru ca este o regula referitoe la normele juridice “De Eo quod plerumque fit” (“privitor la cele ce se intampla cel mai adesea'/' de obicei”).
Nici o lege conceputa de oameni pentru oameni nu este perfecta ci perfectibila, deci nici aceasta nu face exceptie.
Pornind de la definitia clasica a legii aceea ca  “Lex est quod populus iubet atque constituit” (“Legea este ceea ce poporul porunceste si oranduieste), iar poporul prin reprezentantii sai alesi recte parlamentarii Romaniei au votat-o  cu majoritate ultra calificata, pe cale de consecinta “Vox populis vox Dei” (“Vocea poporului, pocea zeilor /Dumnezeu”).
Acum veniti d-voastra si ne argumentati folosind diverse sofisme (“ elegant vorbind”), ca este mai bine cu 65 % “LXV” “C”, decat cu 80 % “LXXX” “C”.
D-nule comandor jurist acest procedeu in retorica se numeste “Aberatio ictus” (“Devierea loviturii”).
Prin retorica d-voastra cautati, sa deviati lovituara pecuniara si ontologica, a guvernului de kleptoplutocrati nu de tehnocrati urmaresc, sa o dea acestei categorii socioprofesionale si membrilor lor de familie.
Alegati, ca reprezentati si aveti tot dreptul, sa vorbiti in numele a peste 36.000 “XXXVIM” de membrii din 47 “XLVII” de filiale .
D-nul general Mihai Iliescu si d-voastra aveti functii elective, iar principiul dupa care ati fost alesi este “Do Ut Des” (“Iti dau ca sa imi dai/Iti dau ca sa-mi fi recunoscator”) si “Do Ut Facias” (“ Iti dau ca sa imi faci”).
Dupa demersurile diligente la diferiti factori de decizie guvernamentali si prezidentiali, asertiunile si alegatiile din spatiul public nu denota, ca reprezentati interesele noastre, numai daca nu-i confundati pe militari cu “masochistii”, ceea ce ne indica noua, ca sunteti intr-o eroare grava de evaluare si apreciere a situatiei date.
Exista o regula axiomatica privind interpretarea legii, cand este vorba de o lege de genul si specia celei in cauza “Ubi lex non distinquit, nec nos distingvere debemus” (“ Unde legea nu distinge nici noi nu trebuie sa distingem”).
Ceea ce alegati d-voastra, se numeste abuz de distinctii, facand, ca legea sa fie lipsita de efectele pe care le-a avut in vedere legiuitorul.
65 % “LXV” “C” nu este egal cu 80 % “LXXX” “C”.
Se numeste “Interpretatio restrictiva” (“ Interpretare restrictiva”) , “ Lex dixit  plus quam voluit” (“ Legea a spus mai mult decat a vrut”).
Referitor la situatia juridica si de facto al SCMD , activitatile desfasurate de conducerea  si membrii activi a-i acestuia precum de aliatii si simpatizantii sai;
SCMD ca entitate organizatorica sindicala si persoana juridica de drept roman s-a infiintat corect si onest din punct de vedere juridic, pentru ca prevederile legii 54/2003 “ LIV/MMIII” care atunci era “De lege lata” in Romania care reglementa acest domeniu social de activitate ii permitea .
Prin aparitia legii 62/2011 “ LXII/MMXI” care a abrogat legea anterior mentionata, a permis functionarea in legalitate a SCMD avand o prevedere la art. 221 “ CCXXI” alin 1 si alin 2 privind indeplinirea conditiilor de “reprezentativitate” se constata prin hotarare judecatoreasca (“ Ope judicii/Potrivit hotararii instantei de judecata”).
Verificarea conditiilor de reprezentativitate se face din 4 in 4 ani.
Data de 10.05.2015 “ X.V.MMXV” era termenul final pentru indeplinirea procedurilor prevazute de lege de catre conducerea SCMD, acestea nefiind indeplinite.
Fiind termen imperativ, peremptoriu (“Dirimant”) SCMD si-a pierdut calitatea de partener social abilitat sa isi reprezinte membrii in cadrul dialogului social institutionalizat.
D-voastra marinarii aveti un aforism “nevoia este mama tuturor inventiilor si tatal tuturor mulatrilor si metisilor”.
SCMD a activat ca partener in componenta “CNSC” iar la dialogul “social institutionalizat” a participat in componenta “SNPPC” (“Sindicatul National al Politistilor si Personalului Contractual”, “SNP” “Sindicatul National al Politistilor”, Sindicatul Sed Lex (“Dar este lege”) al functionarilor publici cu statut special din ANP din MJ, etc...
D-nul colonel (r) Dr. Dogaru Mirceanu  nu a oferit niciodata explicatii pertinente relevante si concludente asupra acestui subiect inconturnabil, referitor la lipsa demersurilor diligente prevazute de procedura judiciara privind “reprezentabilitatea” SCMD.
Acesta este stilul d-lui Dogaru “ Le style c'est l'homme” (“Stilul este omul”).
Problema d-voastra si a intregii conduceri a ”ANCMRR – MapN” pe care o reprezentati in spatiul public este, ca ati luat pozitie impotriva intereselor membrilor asociatiei.
Este de notorietate, ca in proportie covarsitoare membrii SCMD si simpatizantii lor activi, rezerva, retragere sunt si membrii ai ANCMRR (“ MapN, MAI, SRI”).
E grava , foarte grava atitudinea de non combat, tacerea abisala pe care au adoptat-o omologii d-voastra  din MAI si SRI .
Nu e ceva nou la ei dar stiti cum se spune”Qui tacet consentire videtur”cine tace pare sa consimta” “Qui tacet, non negat” “cine tace , nu neaga”.
In schimb dumneavoastra aveti o atitudine si pozitie proactiva , pozitionandu-va de partea “Kleptaplutocratilor-Tehnocratilor-KleptoEurocratilor” si nu a oamenilor fideli patriei”Semel Fidelis Patriae,Semper Fidelis Patriae” , “odata credicios Patriei, todeauna credincios patriei”.
Omologii de la “MAI” cu :”carti de vizita” sau CV-uri” Curriculum vitae” , la fel de impresionante precum ale presedintelui ANCRR MAPN “ au uitat motto-ul polistilor “ProPatriae et ordinae juris” “Pentru Patria si ordine de Drept” “Cei de la SRI “ cu faimsul motto;
“Patriae a priori”” Patria de la inaintasi “; nu mai este nimic de comentat “”Nihil .Ex. Nihillo Nihil””Nimic”. Din Nimic Nimic”.
Nu stim domnule comandor jurist “ce manere grele si trainice aveti pe dumnevoastra cum se spune “d.p.d.v.p.” “din punct de vedere politienesc” dar tragem singura concluzie ce tine de logica formala”traditionala” . “Tertium non datur” “A treia (posibilitate) nu se acorda”.
1.                  Sunteti lipsit de instinctul de conservare, care este primul simptom al inteligentei si sagacitatii individului?
2.                  Aveti “manere atat de multe si grele pe dumneavoastra incat”va impuscati singur in picioare”?
                  Vechii fenicieni si greci aveau un aforism “oameni buni, oameni rai si marinari (navigatori).
               Am mai avut un ipochimen sferto-doct. In ale politicii “un veritas nomina odiosa” si “ un “Damnatio Memoriae” tot marinar care acum la aceasta ora ne “ataca la baioneta””Sunteti cumva “ un eiusdem farinae” cu ipochimenul Kleptoplutocrat” ,autointitulat “artizan al pseudo ,statului de drept si “Atlet al justitiei Independente si ordinii de drept” care a ridicat la rang de politica de stat regula “Fraus omnia corrumpit” “ o frauda le corupe pe toate” sau” Frauda la Lege” .
                     Acestui veritabil “Calpuzan Magnus” ignar notoriu,gramafob si grobian i se mai pot gasi circumstante atenuante , dumneavoastra daca mai pastrati un minimum de etica militara, nu va putem trece cu vederea.
                    In concluzie , va solicitam reevaluarea atitudinii dumneavoastra in modul de abordare a acestei probleme, pentru ca niciodata nu este prea tarziu, sa incerci sa repari (sa indrepti) o eroare de judecata in interpretarea unor fapte, evenimente , situatii etc...
                   Intrebarile si apelul nostru la deontologia si etica dumneavoastra de comandor jurist sunt retorice.
                   “Veritas Simplex oratotio!”
                   “Sustinerea adevarului (este) simpla ! 

 Fara condescendenta si cu CUTITUL IN OS!
 B.O. al Filialei Pitesti “SCMD”