duminică, 1 aprilie 2012

RASPUNSUL domnului general Corneliu DOBRITOIU la MESAJUL adresat domniei sale ,de FILIALA 1 Pitesti a SCMD ; Raspunsul se constituie intr-o MOTIVATIE deosebita ,in vederea ACTIUNII NOASTRE COMUNE de la 1 Mai 2012 ,organizata si condusa de COMITETUL DIRECTOR al SCMD .


----- Forwarded Message -----
From: corneliu dobritoiu <cdobritoiu1@yahoo.com>
To: Popescu Victor <victorpopescu9255@yahoo.com> 
Sent: Sunday, April 1, 2012 12:06 AM
Subject: Re: PDV al Filialei 1 Pitesti a SCMD -MESAJ adresat viitorului ministru al Apararii Nationale sprijinit de USL :

Dle Col Popescu,
Am citit cu mare interes materialul dvs si am ramas foarte placut impresionat de viguarea si corectitudinea mesajului. Este primul semnal coerent si puternic pe care l-am primit din partea unei filiale a SCMD fata de viziunea liberala in domeniul apararii. In acest spirit, va asigur de toata determinarea mea pentru transpunerea in practica a documentului aprobat de catre PNL, si inclusiv a solicitarilor dvs, care, se regasesc in foarte mare parte in documentul politic al liberalilor. Deci, eu sunt ferm convins ca am ajuns la un moment hotarator care trebuie depasit prin masuri ferme, exceptionale, pt a reconsolida institutiile de forta ale statului intr-o perioada de mari provocari de ordin geo-strategic si pentru a inhiba pentru totdeauna politizarea abrupta, excesiva a acestor institutii. Ingaduiti-mi, in acelasi timp sa va avansez sugestia de a informa centrala SCMD privitor la activitatea de la Pitesti si de a propune ca mesajul filiale dvs sa fie adoptat si de conducerea sindicatului ca document executiv al acestuia, sau sa fie prezentat si altor filiale pt a-l insusi cu scopul de a-i oferi o forta si mai mare documentului. Eu oricum il voi prezenta in forma actuala presedintelui Crin Antonescu, dar pentru valorificarea acestuia la nivelul USL, cred, dupa cum am spus anterior, ca ar trebui insusit si de conducerea sindicatului. In acelasi timp, cred ca ar fi bine ca documentul sa fie distribuit si in plan local liderilor filialelor partidelor din compunerea USL pt informare si valorificare, pentru ca mesajul, daca vine si de la filialele partidelor spre centru ii va multiplica efectul.
Cu stima,
Gl Lt (r) Corneliu Dobritoiu
PS: Va adresez rugamintea de a pastra acest mesaj pentru ca marturie a unui angajament pe care-l asum cu toata convingerea daca voi ocupa portofoliul apararii