vineri, 20 martie 2015

CAND CREDEAM CA NE-AM REVENIT, AM LUAT-O DIN 2012!


Este grav ce se intampla! Eu si rezervistii militari, REAL afectati de regimului politic nefast Basescu - Boc - Ponta,  vedem cu totul altfel, OBIECTIVUL unui sindicat militar!
Ceea ce a devenit interesant insa , este fatul ca atunci cand spui adevarul, multi devin nervosi si se supara...

Da, asa se intampla! De la adevaratele probleme grave care ne-au afectat si ne-a afecteaza drepturile, de la hotararea de a face lobby 24 ore din 24 ore pentru acestea, de a initia actiuni ferme si a iesi in mod legal, organizat, disciplinat- exemplar, la manifestatii de protest, mai ales ca pierderile noastre, nu numai ca sunt vizibile, dar sunt foarte grave, toata ziua buna ziua, stam "in gura "cu legea pensiilor mitare pentru activi si rezervisti...(???!!!...).Mereu ne gaseste grija pentru activi! De aceea suntem aici, ca au avut EI grija sa fim aici! Va place cum lupta activii in justitie impotriva noastra domnule presedinte Dogaru? Repetam intr-una ca robotii, pe unde ne nimerim, mizerabila poveste a pensiilor - dar pentru a NU mai ajunge aici, nici-un cuvant! Ce-am facut sa NU SE MAI INTAMPLE NICIODATA? Dar drepturile rezervistilor militari ,FURATE si retinute abuziv de catre MApN si la aceasta data , pe cine preocupa, pe cine ar trebui sa preocupe? Cum apare cate un comunicat menit sa mai prelungeasca o agonie, cum este preluat..., dar cand este vorba sa iei atitudine pentru tot ceea ce-am zis mai sus, nici pomeneala!
Din 2012, numai minciuni, bloguri impanate cu preluari, flori, invitatii, felicitari, sarbatoriri, puncte de vedere, scrisori , etc...Macar nici teoretic, nu se mai poate vorbi de coeziune sau unitate! Toate sunt bune, dar au o limita.
Un avocat profesionist, un maestru avocat, un avocat trecut prin furcile caudine ale justitiei din Romania, mi-a spus la inceputul anului 2013 : ...Nu ve-ti iesi in strada, Nu va ve-ti obtine drepturile!...

Filiala Pitesti
Victor Popescu