sâmbătă, 21 martie 2015

MESAJ CATRE PRESEDINTELE ROMANIEI, COMANDANTUL FORTELOR ARMATE!



domnule Presedinte al Romaniei si Comandant al Fortelor Armate !

Luand act de declaratiile politice NEcontrolate, NEavenite si Periculoase ale premierului Ponta la adresa domniei voastre, precum ca intentionati sa "rupeti"Ardealul, asa cum arata media Tv., GRUPUL Cadrelor Militare in rezerva si in retragere al Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate MUNTENIA SUD, isi exprima regretul pentru aceasta iesire in decor a premierului si VA ASIGURA DE TOT SPRIJINUL pentru a oferi Romaniei, credibilitate si stabilitate!
Apreciem ca tot actul de guvernare, din 2012 si pana in prezent, a fost pus pe seama  minciunilor acestui premier, care  a continuat pas cu pas, politica guvernului mafiot penal Boc, cel putin in cazul nostru , creand in sistemul militar dezechilibre de resurse si atitudini, cu consecinte imprevizibile!
In MEMORIUL pe care vi l-am adresat, v-am facut o prima informare si v-am solicitat sa interveniti pentru a taia din radacini MAFIA PENSIILOR MILITARE RECALCULATE de regimul Basescu - Boc -Udrea- Anastase -Oprea!
Va cerem ca   DELEGATIA MILITARA a cadrelor in rezerva si in retragere din SCMD/ANCMRR MUNTENIA , sa o primiti in AUDIENTA, pentru a va informa despre SITUATIA EXCEPTIONALA in care am fost adusi, de guvernele Boc - Ponta.
Asa cum am depus JURAMANTUL fata de TARA la inceputul carierei noastre de militari profesionisti, asa il depunem incaodata pentru TARA si Presedintele Johannis!

PENTRU PATRIE SI COMANDANTUL FORTELOR ARMATE!

Coordonator al Filialelor Muntenia
Liderul Filialei Pitesti
Colonel , Victor POPESCU