vineri, 8 ianuarie 2016

AM VENIT CU PLUGUSORUL! LA MULTI ANI domnul Motoc, LA DEMISIE NOROC!





  PLUGUŞOR 2016
(autor și urător - Bâtcă, omul din popor)
Aho, aho, copii şi fraţi,
mame, şi bunici, şi taţi,
trebile vi le lăsaţi
şi în jur vă adunaţi,
c-am venit cu pluguşorul,
să strângem, roată, poporul,
să fim toţi un singur glas,
că atât ne-a mai rămas,
să ne facem auziţi,
la necaz să fim uniţi,
să nu mai fim umiliţi
de miniştrii parveniţi
şi de foştii bişniţari
mai mari peste marinari,
de unii ”doctori în drept”
ce n-au scris niciun precept,
de codane din Pleşcoi,
foste soţii de ciocoi,
de foste fotomodele,
de unele beizadele,
în politică intrate
tot pe căi întortocheate,
şi de unii generali
care-au comandat doar ţali
şi-au strâns averi, îmbuibaţii,
pentru multe generaţii,
în timp ce ţara îndură
necazuri, peste măsură.
Pocniţi bicele, feciori,
poate îi ia cu fiori
pe toţi profitorii care
îşi au locul la... răcoare!
Hăi, hăi...
Opriţi plugul, un moment,
c-am ajuns la Parlament,
unde aleşii visează,
uneori, chiar că... lucrează
şi pun legile-n balanţă,
apoi pleacă în vacanţă,
că-s, săracii, surmenaţi.
Uşor, uşurel, mânaţi,
din somn să nu-i deranjaţi,
căci prin cap poate le tună,
alte biruri să ne pună!
După ce noi le-am dat votul,
ei vor să ne ieie totul.
Iarna-i grea, Reforma-i dură,
n-avem bani pentru căldură,
dar dumnealor nu le pasă,
căci la hotel sau acasă
au de toate, au cu carul,
pe când noi avem... amarul.
Roată plugul, urători,
şi fiţi mai prevăzători
când, în urnă, puneţi votul,
căci aleşii ne iau totul.
Ca lor să le fie bine,
nu mai ştiu nici de ruşine,
fură voturi, fură bani,
de vreo 25 de ani,
fură păduri, fură case
şi-şi votează pensii „grase”.
Roată mare, feţii mei,
şi sunaţi din zurgălăi,
acum, chiar de dimineaţă,
„parlamentarii pe viaţă”
de noi să se îngrozească
şi din somn să se trezească!
Hăi, hăi...
De urat aș mai ura,
dar mi-e că s-o supăra
o cucoană senator,
om de-al nostru, din popor,
și, luându-mă la rost,
o să spună că sunt prost,
că sunt un nesuferit
de ”poet acoperit”,
iar `mneaei m-a mirosit,
căci parfumul meu ”Dior”
nu-i parfum de urător,
că, infiltrat în alai,
țin, ca prostul, de buhai
și în stare nu-s să leg
două vorbe, că sunt bleg,
tontolete, mutălău,
nătăfleț, tont, tontălău,
motoflete, tontolog,
nătâng, nerod, motolog,
găgăuță, tontovan,
nătăbâz, ponc, tălășman,
balamut, năhui, tontan,
cherapleș, netot, bobleț,
năbârgeac, șuietic, fleț,
mai pe scurt, om din popor,
cum doar doamna senator
e în stare să ne-alinte
pe noi, ăștia fără minte,
care (ce nerușinare!)
venim azi cu o urare
și le spunem LA MULȚI ANI,
DUPĂ GRATII, HOȚOMANI!
Aho, aho...