vineri, 1 ianuarie 2016

MESAJ CATRE ONOARE !

Vlad Tepes 002.jpgChisinau Stefan cel Mare monument.jpg

La inceput de An!

Doamne, preasfinte Doamne, care-ai creat pamantul 
Si muntele si marea, si soarele si vantul 
Acum cand nu stiu inca ce zile-mi mai raman 
Da-mi, Doamne, iar mandria ca m-am nascut ROMAN!!! 

Nu-ti cer nici bogatie, nici glorie, nici avere 
Pamanturi, acareturi, sau slava si putere 
Un singur lucru, Doamne, imi este deajuns 
Sa am iar fericirea sa mor cu fruntea sus!!! 

De ce-ai lasat Tu, Doamne, acest popor blajin 
Ce te-a slavit deapururi cu cuget de crestin 
Ce ti-a`nchinat biserici in fiecare sat 
S`ajunga azi sa umble cu capul aplecat? 

Cand azi totul se vinde si cumpara pe bani, 
Cand Tara e condusa de hoti si sarlatani, 
Asculta , Doamne Sfinte si ultima mea ruga: 
Fa, Doamne-n Tara asta sa fiu stapan, nu sluga!! 

Da-mi, Doamne iar taria sa lupt cu toti dusmanii 
Ce cred ca sunt puternici fiindc`au furat toti banii. 
Cand constiinta tace in TARA ROMANEASCA 
Fa, Doamne, ca poporul DIN SOMN SA SE TREZEASCA!! 

Si ca un nou VLAD TEPES, si ca un nou STEFAN 
Sa curete mosia de orice hotoman 
S-alunge parazitii ce-i s-au urcat in spate 
Si sa traiasca mandru, in cinste si dreptate!!!