sâmbătă, 31 mai 2014

O noua VICTIMA A REGIMULUI POLITIC din Romania!

Avertismentul unui vanator de munte pentru escrocii politici Ponta, Oprea si Dusa! (Partea I)

Basescu si Boc oricum sunt viitori "parnaiasi"! Dar si voi, Ponta, Oprea si Dusa! Nu sunt impresionat si nici intimidat de absolut nimic! Orice politician roman care cu "sabia" (sabie reala nu aveti curaj sa purtati - sunteti prea lasi pt. asa ceva), ci cu "sabia pseudo-democratiei", ati macelarit militari romani! Fapt pentru care veti plati! Nu este o vorba in vant, esenta se regaseste in juramantul unui vanator de munte!  Am inteles ca nu va place de mine! Nici de Dita, nici de Neacsu, nici de Popescu si nici de altii! Deranjam, nu? Sigur ca da - oricine gandeste drept si liber in Romania, a deranjat dintotdeauna! Eu doar va sugerez numai sa va aduceti aminte atunci cand veti da socoteala pt. fiecare rezervist "ucis"  - la propriu ucis, din cauza faptelor voastre nesabuite, despre ceea ce ati comis! Asa cum Basescu-Boc au ucis oameni, si voi ati facut la fel! Nu e nimic nou! Numai ca ne-am invatat si noi lectia! Undeva in alta lume, un oarecare Simon Wiesenthal a reusit sa ii aduca in fata judecatii adevarate pe toti cei care cu pistolul sau cu legea fascista, au ucis oameni. Tineti minte ce va spun! Nu e amenintare, ci un avertisment spre trezire! Dar, daca ati ucis oameni - si sigur ati ucis, veti plati precis! Recunosc ca sunt un bun "incasator", deci eu inca mai pot sa "incasez"! Eu mi-am respectat mereu si comandantii, si subalternii! Ca sa aflu ca astazi, unul din comandantii mult respectati de mine a facut infarct - in urma deciziilor voastre nesabuite! Opriti-va macar acum! Tineti minte ca va spune un vanator de munte! Escrocilor politici!