luni, 31 martie 2014

CAT II MAI RABDAM?



Eu n-am jurat!
Eu militar activ sau rezervist
Ostaş al ţării până în vecie
Nu am jurat sa apăr traseist
Partide sau curente de hârtie.
 
Nu am jurat cu mâna pe drapel
Să umplu burta vreunui ciobănaş
Nici să cobor din munte în rapel
Să pasc oile de la oraş.
 
Eu n-am jurat să  apăr indecent
Judecători mânjiţi, foşti condamnaţi
Nici să păzesc un  cripto-parlament
Plin de corupţi de hoţi şi desfrânaţi.
 
Eu n-am jurat să protejez fecunde
Pupile şi pupili de preşedinte
Care la fiecare cinci secunde
Mă’njură şi mă fură şi mă minte.
 
Eu n-am jurat să vin acoperit
De tricolor mânjit, întins pe spate
Pentru un traficant îmbogăţit,
Client sau debitor sau frate.
 
Eu n-am jurat să apăr toţi „românii”
Cu conturi în clădiri elveţiene
Care ne sug fanariot, stăpânii
Acestei clici eurptiliene.
 
Eu n-am jurat să vă las vouă
Prietenii şi fraţii şi vecinii
Să fie copleşiţi şi rupţi în două
De oameni mai fălcoşi decât rechinii.
 
Eu n-am jurat să apăr nesimţirea
Corupţia şi jaful şi hoţia
Nici să accept eternă umilirea
Cenuşăresei lumii, România.
 
Eu n-am jurat nimic din toate astea
Dar nici c-o să privesc indiferent.
Când va veni sorocul, toată oastea
Va spune României iar„PREZENT!”
 
            Neacşu Marin

(Partea subliniată - să-l numim dezacord poetic!!! Aşa o fi la Craiova!)
domnul Neacşu are mare dreptate. De acord întru totul. Cât îi mai răbdăm?