luni, 3 martie 2014

SA NE INFORMAM !


The White House
1600 Pennsylvania Avenue
Washington, DC

PRESEDINTELE S.U.A
STIMATE DOMN OBAMA

Fragment
……………………………………………
………………………………..
Exista o lege speciala pt catastrofe aviatice, semnata in 2012 de catre primul ministru al Romaniei Ponta si ministrul apararii Dusa, in care unitatile speciale se pot ridica de la sol cand se anunta o catastrofa aviatica in care sunt implicati militari romani, fara hotarirea unei comisii speciale. O astfel de unitate de salvare exista la Campia Turzii, dotata cu elicopter, franghii, parasutisti si chiar scafandri. Acest elicopter a fost pregatit si gata de decolare si a fost oprit de Dusa ca nefiind necesara interventia la ordinul lui Ponta.
Aceasta unitate este creiata de sistemul NATO.
Tinand seama ca Ponta a ordonat neparticiparea la operatiunile de salvare merita
atentua dumneavoastra si deschiderea unei anchete sub auspiciile NATO bazat pe
tratatul strategic romano-american.
Culpa lui Dusa este imensa si de netagaduit sub doua aspecte: una dintre victime era militar roman, gasirea si salvarea acestuia era responsabilitatea si obligatia directa a ministrului apararii.
Armata nu doar ca a avut capacitatea tehnica de a identifica in timp record locatia avionului prabusit dar si capacitatea tehnica de a ajunge acolo in timp util.
Mentionez ca un helicopter de la aceasta baza a fost intors din aer desi in avionul cazut era
un ofiter al armatei romane cu gradul de sublocotonent. …………………………….
…………………………………………………………………..
Tinand seama ca Romania este o tara
NATO aliata cu SUA o asemenea atitudine vadit criminala….nu trebuie acceptata de dumneavoastra . Astept o interventie de urgenta.
Domnule Presedinte Obama
Astept de la dumneavoastra sa luati masuri impotriva unui guvern criminal spre
binele poporului roman si a interesului comun.
O ancheta NATO este absolut necesara in regim de urgenta.
Cu tot respectul cuvenit
Robert Horvath Deva
Presedinte
DEVARTES STUDIO INTERNATIONAL
New York – Tokyo

Scrisoare remisa deasemenea Ambasadei SUA…Bucuresti

SURSE NATO : UN HELICOPTER AL ARMATEI ROMANE AFLAT IN AER ,INTORS LA BAZA !
DATORITA UNUI ORDIN AL PRIMULUI MINISTRU AL ROMANIEI
VICTOR PONTA !

UN OFITER AL ARMATEI ROMANE LASAT SA MOARA.

NECESITATEA UNEI URGENTE ANCHETE N.A.T.O .
( fragment )

Potrivit raportului , baza aeriană Câmpia Turzii era pe punctul de a trimite un astfel aparat de zbor în zona Beliș – Scărișoara, dar ordinul a fost anulat de
vicepresedintele guvernului roman ,……care s-a referit la primul ministru Victor
Ponta .

Helicopterul intors la baza este de tip Puma Socat, cu tot ce înseamnă acțiune pe timp de noapte, indiferent de condițiile meteo, echipajele sunt formate din profesioniști care au toți cursuri de prim-ajutor, au cel puțin un medic și un asistent medical.

REGULAMENT NATO :Una dintre procedurile stipulate în acest regulament se referă la cele 4 baze ale Serviciului de luptă, căutare și salvare de pe teritoriul României, coordonate de Ministerul Apărării Naționale. Cea mai apropiată astfel de bază de locul accidentului aviatic din Apuseni este cea din Câmpia Turzii, care este compatibilă NATO. Aceasta ar fi trebuit să reacționeze automat la producerea accidentului din Alba.

De ce nu s-a activat instantaneu baza de la Câmpia Turzii?
Un elicopter care ajungea în 20 de minute în zona accidentului.

Operatiunea era relativ usoara . La 10 km de accident se afla cel mai important
radar aerian al armatei romane. De altfel ofiterii de serviciu au vazut cu ochiul liber cum s-a prabusit avionul.

In avionul respectiv era prezent un ofiter al armatei romane si exista obligatia
morala si legala conform regulamentelor NATO, de a se face tot efortul posibil de a fi salvat.

A existat ordinul de decolare, având toate elementele, inclusiv de locație, inclusiv toate acele elemente de radar al MApN. De ce?

Este din ce mai clar ca este vorba de o conspiratie la cel mai inalt nivel .

Probabil ca numai o ancheta NATO va putea face lumina in acest caz unic.
Aceasta ancheta trebuie sa lamureasca ce transporta cu adevarat acest avion si
pentru cine.

Corespondenta speciala pentru Nipon Press dela Bucuresti
Kiyoko Horvath


POSED DOVADA : 

Doctorul Zamfir este vinovat de moartea pilotului Iovan.
Motivul crimei…..Pilotul stia ce transporta ilegal avionul …organe de copii.
Iovan stia prea multe si trebuia lichidat.

Autoritatile romane incearca disperat sa 
acopere crima.
Cititi in curand memoriul meu adresat 


serviciului 

INTERPOL !

URMARITI IN CURAND …..Robert Horvath Deva Blog

DESVALUIRI ULUITOARE ALE SERVICIULUI AMERICAN !
CRIMA DIN MUNTII APUSENI !
Noul Defense Clandestine Service (Serviciul Clandestin de Apărare) intr-un material declasificat vorbeste despre accidentul din Muntii Apuseni.
Acest serviciu este larg infiltrat la toate nivelele armatei romane.
Material are o importanta deosebita desvaluind activitati criminala la cel
mai inalt nivel al armatei si a guvernului Romaniei.
Odată cu intrarea în NATO, armata română și-a modernizat elicopterele IAR PUMA, acestea devenind SOCAT (Sistem Opto-Electronic de Cercetare Anti-Tanc). Piloții de la baza de la Câmpia Turzii au fost instruiți, ani de zile, să intervină în catastrofe aviatice.
Piloții de la baza de la Câmpia Turzii erau pregătiţi să intervină. „Au trei tipuri de elicoptere acolo, printre care şi PUMA SOCAT şi elicoptere de căutare şi salvare. Ei ştiu că sunt în Codul Operativ de Intervenţie.
UN HELICOPTER PUMA SOCAT SA RIDICAT DEPE SOL SI SE INDREPTA SPRE LOCUL
ACCIDENTULUI . A PRIMIT DELA BAZA ORDIN DE REINTOARCERE,
PILOTUL A REFUZAT ORDINUL ….SI DOAR SUB AMENINTAREA CU TRIBUNALUL
MILITAR A FACUT CALE INTOARSA.
Piloții de la baza de la Câmpia Turzii aveau coordonatele exacte ale prăbușirii avionului. „Câmpia Turzii avea localizarea, pentru că ei sunt în colaborare cu radarul NATO, care a făcut localizarea chiar din momentul în care aparatul a dispărut de pe radar. Ei au văzut avionul cu ochiul liber, când venea, nici nu era nevoie de radar …….
Unitatea militară dispune de cel mai modern radar din dotarea armatei române – FPS-117
Radarul NATO are câmp de vedere nelimitat peste Carpaţii Occidentali, asupra celor două direcţii operative de pătrundere în România dinspre graniţa de vest (Poarta Someşului şi Poarta Mureşului), cât şi asupra întregului podiş al Transilvaniei.

Santinelele care păzeau perimetrul companiei radiotehnice au auzit avionul BN-2 cu motoarele (sau motorul) ambalat la maxim, trecând la joasă înălţime, foarte aproape de ele, după care zgomotul a încetat brusc. Poate că l-au şi văzut”, continua materialul serviciului american.
VA CONTINUA
ROBERT HORVATH DEVA BLOG